Gisteren ging de aanjager inderdaad stukje langzamer na 5 minuten ongeveer, dus zal wel kloppen

Verder heb ik gisteren nieuwe bander erop laten zetten, eens zien hoe het nu gaat qua het sporen van de auto, trok eerst wat naar rechts maar lijkt nu al wat beter te zijn.... afwachten
Volgende euveltje wat ik vond is dat het rubber wat aan de bestuurderskant aan de binnenkant rondom kozijn (hoe noem je dat) op 2 punten aan lange scheur heeft door neem aan slijtage. Dus niet rubber om de deur zelf maar op de carosserie waar deur in valt.
Zijn deze rubbers los te bestellen, zo ja weet iemand waar (behalve Volvo dealer) ?
Verder heb ik net een setje colourlock besteld om het leer te onderhouden en wat op kleur te brengen bij de bestuurdersstoel.
Nu valt me op dat waar de autogordel hangt er sprake is van slijtage aan de zijkant van de stoel. Je ziet direct dat dit geen echt leer is maar nepleer.
Ik vraag me dan ook gelijk af welke delen van de auto echt leer en welke delen nepleer zijn, iemand een idee ? Neem aan de zijkanten en achterkant stoelen nepleer en de rest echt...