Dat werkt helaas niet ,zie screenshotBen schreef:Voor alle opmerkingen, aanvullingen en verbeteringsvoorstellen: KLIK

Als u meeleest, geachte heren van volvo, zie onder het bericht dat ik had willen versturen.......
beste mensen,
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe V40 opgehaald. Topwagen, en keurig afgeleverd met aandacht voor de klant. Goed weggedrag, fijne stoelen, perfecte afwerking en alles werkt zoals het moet. Maarrrrr dat sensus connected touch is echt een misser. Heeft iemand bij volvo dit wel eens geprobeerd alvorens het in auto's te zetten? Echt?
problemen:
- automatisch laden van navigatie. Dat duurt nu veel te lang. Sta je met draaiende motor te wachten en komen mensen vragen of alles goed is. Ja, alles is goed, behalve m;n navigatie.... Duurde in m'n seat precies 1 seconde.
- hoezo die veiligheidsmelding (met vertraging, alsof het nog niet langzaam genoeg ging, grrrr) die je steeds weg moet klikken? Dat weet ik na een paar keer wel hoor, ik heb een rijbewijs

- Dat touchscreen kan je maar lastig bedienen, zit net te ver weg. jammer dat je dan zo afhankelijk bent van de ingave. Als ik klik op 1 van de opgeslagen adressen, hoezo moet ik dan nog een paar keer bevestigen? Gewoon klik en go, toch?
- verkeersinfo in igo is echt slecht: hij blijft maar omleidingen voorstellen die nergens op slaan, zelfs als ik instel dat ie dat pas moet doen als de winst meer als 30 min is. Ook is de info veel te veel vertraagd, lijkt wel tmc.... Des te vreemder dat het in maps perfect is. Kan dat niet gekoppeld worden?
- flitsinfo van coyote is echt totaal nutteloos. Niemand gebruikt het, dus er zit geen info in. En dan nog betalen ook? Hier moet gewoon een flitsmeister app in zitten.
- touchscreen werkt niet met radio en spraakherkenning niet met sct. Ook valt de radio compleet weg als navigatie iets roept. Het zijn dus 2 systemen die over elkaar heengebakken zijn. Das echt slordig
- hoezo werkt de volvo als hotspot? Die moet je zelf verzorgen! Jammer dat er geen simcard inzit en dat je zelf nog een dongel moet kopen, waarvan je maar moet hopen dat ie werkt want daar hoor ik veel mensen over klagen dat ze het niet aan de gang krijgen.
- die app store is een lachertje. Staat niets in wat al niet geinstalleerd is.
Suggesties ter verbetering: automatische start van navigatie bij contact aan, en heel gauw igo in het kanaal gooien en tomtom app installeren. Dat kan makkelijk, het is een android afgeleide. Dan is die navigatie meteen up to date, met flits en verkeersinfo die wel klopt, en allemaal in 1 programma ipv versplinterd over 3 apps.
kijk ook maar es hier, ik ben niet de enige. http://www.volvoforum.nl/viewtopic.php? ... sc&start=0
Hoop op snelle verbetering, ik moet me erg beheersen niet gewoon een tomtom te gaan halen en die op het touchscreen te plakken.
groeten,