Dit had ik gisteren min of meer ook, op kantoor de stekker aangesloten en 5 uur later stond de status op 'Auto is in gebruik' en 'op thuislocatie aan het laden'. De locatie werd wel blauw knipperend bij kantoor weergegeven.rtino schreef:Ik heb iets heel raars momenteel bij gebruik van de Volvo On Call app.
Mijn auto staat volgens de app nog thuis terwijl ik al lang en breed op mijn werk ben. Ook de ritten van vandaag krijg ik niet via de app zichtbaar.
Het lijkt erop alsof de boel vast loopt of er geen communicatie meer is met de GPS van de volvo. Ik kan wel gewoon de auto benaderen en toeteren, bekijken of alles op slot zit etc.
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Wat mij opvalt is dat het later toch allemaal goed in de ritregistratie wordt vastgelegd met correcte tijden / locaties.
Denk niet specifiek een Volvo (On-Call) probleem maar zie dit bij de bedrijfsauto's met MovingIntelligence box ook weleens gebeuren.
Op zich voor de registratie niet zo'n probleem maar het moet niet vaak voorkomen anders heb je niet veel aan de weergegeven status van de auto en kun je er op grotere afstand beter maar niks mee doen.
De status 'in gebruik en om veilgheidsredenen niet in te grijpen' is nogal vreemd als hij vergrendeld aan de laadkabel staat. Wellicht toch kinderziektes in de server / software van Volvo?