Sorry, maar Android 2.x is uit 2010. Dat maakt het oud naar mijn mening. En er zit een wereld van verschil tussen 2 en 4 wat prestaties e.d betreft.Ben schreef:Ja maar Mike, is niet alles op dat gebied elke 4 maanden hopeloos verouderd ?
Als je wacht op het nieuwste blijf je wachten
[edit]
Ik snap dat ze niet de allerlaatste versie erin willen stoppen, maar aan de andere kant is het ook niet zo ingewikkeld om je spullen geschikt te maken. Als je maar netjes ontwikkelt en je houdt aan de Google richtlijnen. Dan is de overgang naar een nieuwe versie niet zo complex.
Groot voordeel is dat de nieuwere apps beter draaien op nieuwere releases en dat Android gewoon enorm dynamisch is. Ik draai er ook al een jaar of 4 mee en de ontwikkeling gaat enorm snel. Er verandert van alles onder de motorkap.
Android 4.1 is van juli 2012; dat is al ruim een jaar geleden. Parrot (want daar is Volvo dan weer afhankelijk van) had in die tijd wel eea kunnen doen vind ik. Maar dat is natuurlijk weer niet commerciëel interessant. De mensen lopen nu eenmaal niet in drommen de winkel uit met dat ding, dus wéér een bak geld er tegenaan gooien om de boel te upgraden kost weer teveel.
Ik zat een poosje geleden nog te denken om een Nexus 7 in de auto te gaan gebruiken als entertainment systeem en navigatie (en alles wat je er nog meer mee kunt). Toen ik zag dat Volvo SCT had, kreeg ik hoop op iets moois in de auto. Helaas. Misschien is het alsnog een optie. Eens afwachten wat het allemaal brengt straks als ik de V40 eindelijk heb.