USB stick met muziek daarin werkt ook, maar dan wordt muziek dus via Sensus/Media/USB afgespeeld.
Oh?Freud schreef:Vandaag bij de dealer geweest voor een nieuwe V70. Die vertelde mij dat hij al meerdere klanten terug heeft gehad die boos waren i.v.m. de SCT, en dat ze daar het oude systeem hebben neergezet ipv SCT. Hij verkoopt het niet meer aan klanten, aldus de verkoper.
Vervolgens zij hij dat er een nieuw Sensus systeem uitkomt, die wel goed werkt, en niet hetzelfde is als SCT. Het zou nu al standaard in de S60/V60 worden geleverd, en hij vermoed dat dit ook bij de andere modellen zo zou zijn.
Dit komt overeen met hetgeen er besproken is in het topic over Sensus Connect in de PiH: Sensus Connect als optie op alle "60" modellen (standaard op de V60PiH), Sensus Connected Touch als optie op de overige modellen.twcoolen schreef:Tja, weer mixed communications.
De chef werkplaats van mijn dealer was gisteren in Beesd voor de problemen met SCT in mijn V40.
Sensus Connect is heel wat anders dan SCT. Beide systemen blijven naast elkaar staan. Sensus Connect is niet de vervanger van SCT volgens hem.
Vooralsnog wordt Sensus Connect in de S/V60 geleverd als vervanging van het Sensus systeem. Op de overige modellen wordt nog SCT aangeboden, met touch functionaliteit.