Nog 6 weken

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
kisman
2nd Gear member

Vriendinlief zal straks vroeg haar bed uit moeten om met V40 naar haar werk te gaan. :evil:

'Vroeger' bij mijn V50 de letters er ook af laten halen tot schrik van de dealer, maar stond goed en dat gaat het op de V40 ook doen. Afgaande op het photoshopfotootje. :wink:

Kisman zelf
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
wombido
2nd Gear member

Overdrijven is ook een vak, het is maar een auto hoor. Welliswaar een aardige auto, maar om nou slapeloze nachten te krijgen van een auto??? Dat gaat mij te ver.
Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Bekleding: Leder Charcoal/Blond/
Kleur: Passion Red
Optie: SUMMUM PLUS LINE (glazen dak, xenon verl. etc..)
Optie: BUSINESS PRO PAKKET

Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
v40d2rdesign
Starter

Beste pvdwaal,

Ook ik heb een witte R-Design in bestelling die in dec (op tijd) geleverd wordt. Mag ik vragen waar je de folie hebt laten aanbrengen en wat het heeft gekost?

Graag je reactie.

Vriendelijke groet,
Richard
kisman
2nd Gear member

Voor degene die interesse heeft. Blijkbaar heb ik een dubbele bestelling gedaan van de lampjes. Nu dus een setje over.
Stuur een PM als je ze wilt overnemen.

Het gaat hier om de LED's voor de 'grondverlichting' vanuit de spiegelkappen.

http://dx.com/p/t10-2w-90lm-13-smd-1210 ... pcs-161186
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
kisman
2nd Gear member

De eerste foto's gemaakt door de dealer. Auto is gisteren binnengekomen.
Zwarte speigelkappen al gemonteerd, alle letters zijn er ook al vanaf. BIG SMILE

=====

En zo zijn er van de 6 weken nog maar 2 over en een bericht van dealer rijker dat de V40 vandaag is binnengekomen. Zaterdag maar even gaan kijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “V40”