Levertijd: week 51.
Configuratie: zie onder.
Nog prima op schema. De mijne zou deze week op de lijn staan en van de dealer heb ik net gehoord dat hij er inderdaad op staat. Nog 3 weekjes wachten :roll: :roll: :roll:RalfOnline schreef:Voor alle wachtenden op de V40 D2: hebben jullie nog bestel- + leveringsdata? Ben namelijk wel benieuwd of de fabriek een beetje op schema loopt.
D2 besteld op 21-10, verwachte leverdatum 20-12RalfOnline schreef:Voor alle wachtenden op de V40 D2: hebben jullie nog bestel- + leveringsdata? Ben namelijk wel benieuwd of de fabriek een beetje op schema loopt.
Heerlijk hoor. Hier vergelijkbaar verhaal. Ik hoop dat ik er 21 december gelijk mee op wintersport kan!Jausie schreef:Das snel! lekker hoor
Mijn D2 is op 1 november door de leasemaatschapij besteld.
Gisteren bij de dealer geweest. Levering bij de dealer ergens tussen 8 en 12 december. Dealer had al een aantal extra auto's in bestelling staan, vandaar dat de auto nog dit jaar geleverd kan worden.
Weekje erbij voor rijklaar maken dus ik kan ergens rond 18 december mijn V40 ophalen
Leuk kerstcadeautje
Geen idee. Ik weet wel dat een aantal dealers productieplaatsen hebben vastgezet om zo lang mogelijk auto's te kunnen blijven uitleveren. Bij mijn dealer waren dit vrijwel allemaal R-design autos omdat hier het meeste vraag naar is (volgens dealer)Elanski schreef:Mijne volledig zwarte V40 is op 26-10 besteld, maar geen idee wanneer ik 'm mag ophalen. Is het toeval dat de R-design v40 zo snel worden uitgeleverd?