Ik vind dit thema beter bij de auto passen qua kleuren en het is natuurlijk heel erg leuk om "e"-tjes te verzamelen

Drop je commentaar waarom jij voor jouw thema kiest... (of andere teksten die je kwijt moet).
Inderdaad, dat is voor mij ook de belangrijkste reden om niet "Performance" te selecteren maar "Elegance".spacewagon schreef:Maar het belangrijkste is: de adaptieve cruise control. Deze geeft bij Elegance en ECO aan wat de snelheid is van je voorganger. Je ziet dus zodra hij deze heeft opgemerkt hoe hard hij rijdt en of het zin heeft 'm in te halen of niet. En vanaf welk moment. Die info mis ik bij Performance.
Wow... Dat wist ik niet. Ik heb zelf geen ACC, vandaar. Blijkbaar dus nog een stuk functioneler dan alleen het reguleren van de snelheid.spacewagon schreef:Maar het belangrijkste is: de adaptieve cruise control. Deze geeft bij Elegance en ECO aan wat de snelheid is van je voorganger. Je ziet dus zodra hij deze heeft opgemerkt hoe hard hij rijdt en of het zin heeft 'm in te halen of niet. En vanaf welk moment. Die info mis ik bij Performance.
Aan de buitenkant, tussen de streepjes van de kilometerweergave en de buitenrand. Het wordt aangegeven met een witte streep die loopt van jouw ACC snelheid tot de snelheid van jouw voorligger.eQuation schreef: Waar in het display wordt dit weergegeven?
Je kunt het zien in dit filmpje:eQuation schreef:Wow... Dat wist ik niet. Ik heb zelf geen ACC, vandaar. Blijkbaar dus nog een stuk functioneler dan alleen het reguleren van de snelheid.spacewagon schreef:Maar het belangrijkste is: de adaptieve cruise control. Deze geeft bij Elegance en ECO aan wat de snelheid is van je voorganger. Je ziet dus zodra hij deze heeft opgemerkt hoe hard hij rijdt en of het zin heeft 'm in te halen of niet. En vanaf welk moment. Die info mis ik bij Performance.
Waar in het display wordt dit weergegeven?
Juist! Zo doe ik het ook!spacewagon schreef:ECO in de kleurenmodus. Waarom?
Omdat ik het Elegance niet zo mooi vind met dat bruin. Bovendien heb ik niet zoveel aan de temperatuur van de koelvloeistof. Die gaat rap naar de helft en blijft daar altijd staan. In ECO heb je daar zo'n leuke ECO-guide. Die is dynamisch.
Performance vind ik wat onrustig, met de grote getallen die verspringen als je iets langzamer of iets harder rijdt. Daarnaast vind ik het rood ook schreeuwerig. De linker meter is bij mij (bijna altijd) een meter voor de cruisecontrol; maar is niet echt heel duidelijk. Power meter is wel leuk!
Maar het belangrijkste is: de adaptieve cruise control. Deze geeft bij Elegance en ECO aan wat de snelheid is van je voorganger. Je ziet dus zodra hij deze heeft opgemerkt hoe hard hij rijdt en of het zin heeft 'm in te halen of niet. En vanaf welk moment. Die info mis ik bij Performance.
Elegance bruin? Volgens mij is bij mij Elegance blauw. Of heb je geen MY14?spacewagon schreef:ECO in de kleurenmodus. Waarom?
Omdat ik het Elegance niet zo mooi vind met dat bruin. Bovendien heb ik niet zoveel aan de temperatuur van de koelvloeistof. Die gaat rap naar de helft en blijft daar altijd staan. In ECO heb je daar zo'n leuke ECO-guide. Die is dynamisch.
[...]