volvo V40 momentum verkeersborden snelheid in snelheidsmeter

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
barley
Starter

ben sinds 1 week de gelukkige eigenaar van een volvo V40 en zeer tevreden.

In het begin had ik in de snelheidsmeter (ronde klok voor het stuur) keurig netjes de aanduiding van snelheidsborden en meer waarschuwingen.

Nadat ik alle instellingen eens ben gaan bekijken heb ik deze aanduiding niet meer. Heb alles al nagelopen.

heb een momentum met business pack pro

Wie kan mij uitleggen welke instelling ik moet maken om dit weer terug te krijgen.

Ik krijg met navigatie wel de richting en hoeveel meter afstand te zien.
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Die borden zie je volgens mij alleen tijdens het navigeren met de RTI op plekken waar die informatie beschikbaar is, tenzij je optie 769 hebt: "Driver Alert en Lane Keeping Aid systeem met stuurwielvibratie. Inclusief Collision Warning zonder Full Auto Brake, grootlichtassistent en verkeersborden herkenning (alleen i.c.m. Adaptief TFT Crystal instrumentenpaneel en Regensensor)".

Deze optie is ook onderdeel van de Driver Support Line.
Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000

Driving matters!
spacewagon
3rd Gear member

barley schreef:ben sinds 1 week de gelukkige eigenaar van een volvo V40 en zeer tevreden.

In het begin had ik in de snelheidsmeter (ronde klok voor het stuur) keurig netjes de aanduiding van snelheidsborden en meer waarschuwingen.

Nadat ik alle instellingen eens ben gaan bekijken heb ik deze aanduiding niet meer. Heb alles al nagelopen.

heb een momentum met business pack pro

Wie kan mij uitleggen welke instelling ik moet maken om dit weer terug te krijgen.

Ik krijg met navigatie wel de richting en hoeveel meter afstand te zien.
Dat is de automatische verkeersborden herkenning. Kun je aan of uit zetten via MyCar.
Mijn V40: D2 Summum
OGA244
8th Gear member

die feature zit alleen op auto's met een driver support-line
barley
Starter

ok heb een en ander begrepen. Maar weet heel zeker dat ik in het begin toen ik de auto haalde deze snelheidsborden verschenen in de snelheidsmeter!!!
OGA244
8th Gear member

mogelijk stond je display in de ecostand terwijl je de cruisecontrol activeerde? dan krijg je de snelheid in een rondje in de tellerrand
Plaats reactie

Terug naar “V40”