ben sinds 1 week de gelukkige eigenaar van een volvo V40 en zeer tevreden.
In het begin had ik in de snelheidsmeter (ronde klok voor het stuur) keurig netjes de aanduiding van snelheidsborden en meer waarschuwingen.
Nadat ik alle instellingen eens ben gaan bekijken heb ik deze aanduiding niet meer. Heb alles al nagelopen.
heb een momentum met business pack pro
Wie kan mij uitleggen welke instelling ik moet maken om dit weer terug te krijgen.
Ik krijg met navigatie wel de richting en hoeveel meter afstand te zien.
volvo V40 momentum verkeersborden snelheid in snelheidsmeter
- Herko_ter_Horst
- 2nd Gear member
Die borden zie je volgens mij alleen tijdens het navigeren met de RTI op plekken waar die informatie beschikbaar is, tenzij je optie 769 hebt: "Driver Alert en Lane Keeping Aid systeem met stuurwielvibratie. Inclusief Collision Warning zonder Full Auto Brake, grootlichtassistent en verkeersborden herkenning (alleen i.c.m. Adaptief TFT Crystal instrumentenpaneel en Regensensor)".
Deze optie is ook onderdeel van de Driver Support Line.
Deze optie is ook onderdeel van de Driver Support Line.
▇ Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
▇ Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
▇ Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
▇ Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
▇ Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000
Driving matters!
▇ Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
▇ Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
▇ Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
▇ Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000
Driving matters!
-
- 3rd Gear member
Dat is de automatische verkeersborden herkenning. Kun je aan of uit zetten via MyCar.barley schreef:ben sinds 1 week de gelukkige eigenaar van een volvo V40 en zeer tevreden.
In het begin had ik in de snelheidsmeter (ronde klok voor het stuur) keurig netjes de aanduiding van snelheidsborden en meer waarschuwingen.
Nadat ik alle instellingen eens ben gaan bekijken heb ik deze aanduiding niet meer. Heb alles al nagelopen.
heb een momentum met business pack pro
Wie kan mij uitleggen welke instelling ik moet maken om dit weer terug te krijgen.
Ik krijg met navigatie wel de richting en hoeveel meter afstand te zien.
Mijn V40: D2 Summum