Eenmaal bijna op bestemming gaat de RTI aan en imo werk hij perfect, stukken beter dan de stratenboeken.

Alleen niet voor de *60 series, anderen nog wel. maar als je goed rondvraagt is het nog wel te regelen voor de *60 series. Heb dat zelf ook gedaan.dbosker schreef:Volgens mij wordt SCT niet meer geleverd als achteraf inbouw.VolvoTech schreef:Hans Welkom!
Maar waar ben je nu?
Wel goed als je ook even wat antwoorden geeft...
Heb je SCT overwogen?
Kan er achteraf alsnog in.
Kun je zelf bepalen wat voor navi je toevoegt...
+3!V70/2.4D/2003 schreef:Het is niet anders, +2 (en tot ziens TS)Morgenstond schreef:bart simpson schreef:Vanwaar dan een Volvo met zo ontzettend veel nadelen gekocht?
Ga lekker duits rijden man....+1dbosker schreef:tsjonge, niet eerst even voorstellen, maar gelijk dit forum als klaagbox gebruiken. Jammer.
Kul argument, de onnavolgbare NL wetgeving vrijwaart Volvo op geen enkele manier van het ontwikkelen van een deugdelijk, up-to-date navigatiesysteem.Ze mogen daar in dat Duitsland die navi dan redelijk op orde hebben maar tav van 0% of 7% lagen de afdelingen R&D toch in een zware coma.. wat heb je nu liever?
Ik zie nog niet zo wat zo'n A4 formaat navi waardoor je niets meer van de omgeving ziet nu echt toevoegt.
Een Q5 hybrid stoot uit 129gr CO2/km, "voorsprong door techniek"?
TS zou lekker Duits moeten gaan rijden, 5jr 25% en een aardig navisysteempje dat ook niet gratis is
Ben het er ook volledig mee eens.Silver_R schreef:Denk dat er wel een aantal hier, dat met je eens zijn.bart simpson schreef: (dat had hier een hoop leed bespaard)
Waaronder ik.
+ 1bart simpson schreef:TS refereerd (net als jij ook zo graag doet) maar aan die zo volmaakte Duitse merken, die hadden toch ook een 0% auto kunnen ontwikkelen? (dat had hier een hoop leed bespaard)
Hmm voor de berijders een netto investering van 15kThom schreef:Te makkelijk, een auto is een 'som der delen', maar als één van die delen ronduit zwak is, mag dat best benoemd worden. De PIH mag dan fiscaal fors bevoordeeld worden, het blijft een wagen van minimaal € 65.000 en dat schept verwachtingen. Terecht dat daarover gereclameerd wordt
Ronduit zwak? sensus is een prima systeem waarover ik in mijn dagelijkse ervaringen echt weinig commentaar krijg, dat het niet aan je verwachtingen voldoet kan natuurlijk, maar als die verwachtingen hooggespannen zijn zou ik daar als eerste naar kijken als ik een proefrit ging makenThom schreef:Te makkelijk, een auto is een 'som der delen', maar als één van die delen ronduit zwak is, mag dat best benoemd worden. De PIH mag dan fiscaal fors bevoordeeld worden, het blijft een wagen van minimaal € 65.000 en dat schept verwachtingen. Terecht dat daarover gereclameerd wordt
die omslachtige invoer ben ik niet eens oneens met o.a. TS maar ik ben met het scrollwieltje (met 2 handen aan het stuur) doorgaans eerder klaar, wat verwacht je van een systeem? en is dat de nekkebreker bestel die auto nietBanRay schreef:Beste OGA244, ik ben op zich tevreden met Sensus 3.0. Maar laat ik dan eens een minpunt noemen: de omslachtige manier van de invoer van een bestemming via spraak. En laat dat nu net verbeterd zijn in Sensus Connect...
Mijn vraag aan jou: weet jij waarom Volvo geen update uitbrengt voor Sensus 3.0 zodat je ook een bestemming via spraak kunt aanbieden à la Sensus Connect?