Bij aanschaf was me dit niet opgevallen zo'n 2 jaar terug maar ik heb namelijk op de achterbank geen 3e gordel zitten. Dus heb nu allen gordels aan beide zijden van de achterbank maar niet in het midden.
Wel zit er een houder waar de gordel in gaat dus aan de vloerbodem. Hoef ik alleen maar een gordel op te zoeken en is die dan gemakkelijk te monteren ?
Het gaat om een V40 diesel 2003 met leren bekleding.
Wie heeft hier een antwoord op aangezien je eigenlijk nu dus maar met 4 personen in de auto mag zitten.
Ontbrekende 3e gordel achterin V40 2003
- volvo-s40
- 4th Gear member
Waarschijnlijk heeft er een ander interieur in gezeten
En heb je nu het interieur van een S40 er in.
Hier zit de gordel namelijk op de hoedenplank bevestigd ipv in de bank zelf.
En heb je nu het interieur van een S40 er in.
Hier zit de gordel namelijk op de hoedenplank bevestigd ipv in de bank zelf.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.
- volvo-s40
- 4th Gear member
foto mario, foto.
Als dat zo is, heb je een rare S40
S40 - Hoedenplank

Bij de V40 zit de gordel, riem, hoe je het ook wilt noemen, in de achterbank verwerkt.
Dit is de achterplaat van een V40 bank.

Kortom...... als dat bij de TS dus mist..... zit er een achterbank in van een S40.
Als dat zo is, heb je een rare S40

S40 - Hoedenplank

Bij de V40 zit de gordel, riem, hoe je het ook wilt noemen, in de achterbank verwerkt.
Dit is de achterplaat van een V40 bank.

Kortom...... als dat bij de TS dus mist..... zit er een achterbank in van een S40.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.
- v401958
- 2nd Gear member
Bedankt voor alle antwoorden. Het is een ex-politieauto en ik ben de tweede eigenaar. De achterbank is van creme leer.
Wel zit er een aansluiting op de bodem waar een derde riem in kan maar ook boven op de achterbank e.d. zit geen gordel wel heel vreemd.
Nog maar eens contact opnemen met de wagenparkbeheerder van de politie in Enschede hoe dit zit.
Wel zit er een aansluiting op de bodem waar een derde riem in kan maar ook boven op de achterbank e.d. zit geen gordel wel heel vreemd.
Nog maar eens contact opnemen met de wagenparkbeheerder van de politie in Enschede hoe dit zit.