kun je nivomats verlagen of moeten er dan compleet andere schokdempers met veren onder.
Of is er nog een andere oplossing?
Groet, Igy

Ik zou me vreselijk genaaid voelen als ik voor deze 4 stukjes metaal € 375.00 moest betalen, als er iets makkelijk te maken is , is dit het wel, ga de ijzerboer en koop een stuk strip boor er tweee gaten in, en klaar is Clara ( of was het nou Kees )Gerald de Groot schreef: Je kunt ze hier bestellen (ze staan ongeveer halverwege de pagina). Inclusief verzendkosten was ik ongeveer 375 EUR kwijt. De auto zakt dan 35 mm. Lijkt veel, maar in de praktijk valt dit erg mee, zie foto. En het gaat prima samen met de originele dempers (veren zijn niet stug).
Zoals Gerald al zegt, het gaat hier om een complete set. Dus de brackets voor de nivomats en vier verlagingsveren.snorremans schreef:Ik zou me vreselijk genaaid voelen als ik voor deze 4 stukjes metaal € 375.00 moest betalen, als er iets makkelijk te maken is , is dit het wel, ga de ijzerboer en koop een stuk strip boor er tweee gaten in, en klaar is Clara ( of was het nou Kees )Gerald de Groot schreef: Je kunt ze hier bestellen (ze staan ongeveer halverwege de pagina). Inclusief verzendkosten was ik ongeveer 375 EUR kwijt. De auto zakt dan 35 mm. Lijkt veel, maar in de praktijk valt dit erg mee, zie foto. En het gaat prima samen met de originele dempers (veren zijn niet stug).![]()
igy schreef: Maar dat ziet er geweldig uit Blastaway en die velgen zijn die 19 inch?
Trouwens donders mooie V70.
Igy.