HU 803 Menu toegang werkt niet?

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Dat is vrij eenvoudig... Vereist aanmelding in de auto, cambus functionaliteit niet aanwezig nu...
Doet je knop verlichting het wel?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
MBM
1st Gear member

VolvoTech schreef: Dat is vrij eenvoudig... Vereist aanmelding in de auto, cambus functionaliteit niet aanwezig nu...
Doet je knop verlichting het wel?
Yep, verlichting werkt en dimt ook automatisch mee met dashboard.

Canbus/aanmelding... heeft ie dat nodig om iets te activeren dat puur in de radio ingebouwd zit ?
MBM
1st Gear member

MBM schreef:
Yep, verlichting werkt en dimt ook automatisch mee met dashboard.

Canbus/aanmelding... heeft ie dat nodig om iets te activeren dat puur in de radio ingebouwd zit ?
Alle menu's die ik niet nodig hebben werken ook... Die met > en >> en die met < en << bij het opstarten doen het prima.

Alleen dus uitgerekend die met de Source knop niet :ninja:
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Toch aanmelding denk ik. Daar zit bijv ook de snelheids gevoelige volume instelling achter, en die heeft echt de canbus info nodig... Snap alleen niet zo goed waarom sommige dingen het wel doen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
MBM
1st Gear member

VolvoTech schreef: Toch aanmelding denk ik. Daar zit bijv ook de snelheids gevoelige volume instelling achter, en die heeft echt de canbus info nodig... Snap alleen niet zo goed waarom sommige dingen het wel doen...
Dat klinkt dan weer logisch natuurlijk =)
Aan de andere kant doet de verlichting het wel zoals het hoort.

Als het goed is ...is er via Marktplaats een andere HU803 naar me onderweg, die ga ik monteren en s kijken of die het wel direct doet.
Anders word het idd een ritje Dealer :-/

Alle menu's doen het, behalve degene die je oproept met de ronde knoppen, dus sourceknop /I-20 knop.
Laatst gewijzigd door MBM op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”