Dat is vrij eenvoudig... Vereist aanmelding in de auto, cambus functionaliteit niet aanwezig nu...
Doet je knop verlichting het wel?
HU 803 Menu toegang werkt niet?
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- MBM
- 1st Gear member
Yep, verlichting werkt en dimt ook automatisch mee met dashboard.VolvoTech schreef: Dat is vrij eenvoudig... Vereist aanmelding in de auto, cambus functionaliteit niet aanwezig nu...
Doet je knop verlichting het wel?
Canbus/aanmelding... heeft ie dat nodig om iets te activeren dat puur in de radio ingebouwd zit ?
- MBM
- 1st Gear member
Alle menu's die ik niet nodig hebben werken ook... Die met > en >> en die met < en << bij het opstarten doen het prima.MBM schreef:
Yep, verlichting werkt en dimt ook automatisch mee met dashboard.
Canbus/aanmelding... heeft ie dat nodig om iets te activeren dat puur in de radio ingebouwd zit ?
Alleen dus uitgerekend die met de Source knop niet

- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Toch aanmelding denk ik. Daar zit bijv ook de snelheids gevoelige volume instelling achter, en die heeft echt de canbus info nodig... Snap alleen niet zo goed waarom sommige dingen het wel doen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- MBM
- 1st Gear member
Dat klinkt dan weer logisch natuurlijkVolvoTech schreef: Toch aanmelding denk ik. Daar zit bijv ook de snelheids gevoelige volume instelling achter, en die heeft echt de canbus info nodig... Snap alleen niet zo goed waarom sommige dingen het wel doen...

Aan de andere kant doet de verlichting het wel zoals het hoort.
Als het goed is ...is er via Marktplaats een andere HU803 naar me onderweg, die ga ik monteren en s kijken of die het wel direct doet.
Anders word het idd een ritje Dealer

Alle menu's doen het, behalve degene die je oproept met de ronde knoppen, dus sourceknop /I-20 knop.
Laatst gewijzigd door MBM op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.