Gezien men er in de garage geen geen uitsluitsel kan overgeven, hoe kan ik bepalen welk type autoradio ik heb?
Het model is een Volvo V50 - bouwjaar 2009, een vroeg model van de 1.6L e-drive maar zonder start/stop.
Ik heb destijds een keuze dienen te maken tussen de blu-tooth module als carkit of een USB-aansluiting in de middenconsole.
Ik heb geen "mode" toets op het frontpaneel, wel een toets "CD"
Gezien de auto nu quasi vol cd's steekt zou ik opteren voor een USB-adapter te laten installeren...
Iemand een idee wat en hoe?
Welk type autoradio...
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
zet de radio eens uit en vervolgens aan doro op de volumeknop te drukken. Dan zie je in het beeldscherm welk type je hebt
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
dan is mijn optielijst ook leeg....
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
- snorremans
- 5th Gear member
Er komt geen "Performance " of "High Performance " nadat of voor de afbeelding van de V 50 in je display heeft gestaan?
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Heb je wel een aux ingang?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- 1st Gear member
@Volvotech, bestaat er ergens een mogelijkheid om dit te checken zonder het hele boeltje te moeten demonteren?
Volgens de garage bestaat de mogelijkheid om een USB / Ipod-connector te installeren maar zonder de mogelijkheid te streamen via A2dp...
En voor die prijs (+530 euro) had ik graag geweten of er aftermarket oplossingen bestaand die dit wel zou kunnen.
Volgens de garage bestaat de mogelijkheid om een USB / Ipod-connector te installeren maar zonder de mogelijkheid te streamen via A2dp...
En voor die prijs (+530 euro) had ik graag geweten of er aftermarket oplossingen bestaand die dit wel zou kunnen.
Laatst gewijzigd door Qali77 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Euh... .en waar zie je dat hier aan dan?
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
ok. luistert en huivert 
Bij een Volvo ga je geen apart ingang zien op de radio module (AUM) zelf, die zit IN de grijze stekker, als die er al zit.
Maar makkelijker is te zien of de Aux ingang in de auto zichtbaar is, in de middenarmsteun of achter de zwevende console...
Zo niet, dan istie er ook niet en istie ook niet te activeren...
Alternatief is de http://www.volvotech.eu/mmmi
Groet!

Bij een Volvo ga je geen apart ingang zien op de radio module (AUM) zelf, die zit IN de grijze stekker, als die er al zit.
Maar makkelijker is te zien of de Aux ingang in de auto zichtbaar is, in de middenarmsteun of achter de zwevende console...
Alternatief is de http://www.volvotech.eu/mmmi
Groet!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 1st Gear member
Ow boy... Ik hoor het al, ben weer aan iets begonnen...
In de middenarmsteun is blijkbaar toch niets te vinden. De zwevende console is de gebogen plaat met de bediening van radio en airco?
Volgens de garage kan een originele volvo-kit geplaatst worden dus veronderstel dat er dan wel degelijk aux zal inzitten? Deze kit zou evenwel niet kunnen streamen wat wel zou mogen voor de door hen gevraagde prijs... Ben je eventueel iets met de partnumbers die zij zouden gebruiken?
Anderzijds levert de MMMI enkel een aux-ingang maar kan ik de Ipod dus nog niet bedienen via de radio zelf als ik het allemaal goed begrijp.
Correct me if i'm wrong en alvast bedankt.
In de middenarmsteun is blijkbaar toch niets te vinden. De zwevende console is de gebogen plaat met de bediening van radio en airco?
Volgens de garage kan een originele volvo-kit geplaatst worden dus veronderstel dat er dan wel degelijk aux zal inzitten? Deze kit zou evenwel niet kunnen streamen wat wel zou mogen voor de door hen gevraagde prijs... Ben je eventueel iets met de partnumbers die zij zouden gebruiken?
Anderzijds levert de MMMI enkel een aux-ingang maar kan ik de Ipod dus nog niet bedienen via de radio zelf als ik het allemaal goed begrijp.
Correct me if i'm wrong en alvast bedankt.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
In een 2009 kan gewoon een originele Volvo iPod en USB adapter....
Aux misschien dan wel niet, maar ... dan kun je wel je iPod bedienen.
Aux misschien dan wel niet, maar ... dan kun je wel je iPod bedienen.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Most, volvo origineel, stuur/radio/geintegreerd
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 1st Gear member
Nog eens gaan kijken... Blijkbaar zit er in de middenconsole dus een grijze stekker helemaal weggemoffeld...VolvoTech schreef: Bij een Volvo ga je geen apart ingang zien op de radio module (AUM) zelf, die zit IN de grijze stekker, als die er al zit.
Kan dit de bewuste "aux" zijn?
Laatst gewijzigd door Qali77 op 01.01.1970 - 01:00, 5 keer totaal gewijzigd.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:

Mijn blog