jvov60 schreef:
Natuurlijk moet het op een fatsoenlijke manier.
Maar mijn ervaring is dat dat het niveau (bijvoorbeeld bereidheid "gezeur" toch op te lossen en niet snel te zeggen "dat hoort zo, kan niet anders"), vriendelijk en correctheid van de (mijn) Volvo-dealer niet op het niveau van de BMW- en Mercedes dealer zit.
Ik denk dat ik een andere BMW dealer had als jij. Wat een bende doven was het daar, er kon niks, er werd niet meegedacht enz. ALLES kost €€€€€ (en veel)
Complete centrale unit (die waar oa de navi in zit) vervangen voor meer als €1000,--, er werd geen zekerheid gegeven of dat de storing op zou lossen. binnen een jaar weer dezelfde storing... Geen garanti, viel niet over te praten. Blijkt het uiteindelijk een klein krasje op de navi dvd te zijn (die had met waarschijnlijk bij de servicebeurt even er uit gehad) maar dat is dan waarschijnlijk de eerste keer ook geweest. En bedankt.... Hier moest ik overigens zelf achter komen want de BMW kon de storing niet opgelost krijgen.
Een ander voorbeeld is je auto wegbrengen voor een kleine beurt en terugkrijgen met de melding dat men de schroefdraad van de carterplug verkloot heeft waardoor de motor olie lekt. of ik even 900 euri neer wil teggen voor een andere carterpan... Voor iets wat door de BMW kapot gemaakt is he.
Zolang ik niet van dat soort dingen tegen kom bij Volvo hoor je mij nog niet echt klagen