hahahahahaAlexV70 schreef:Nee, een dualmassvliegwiel is een fijn ding. Ik hoor je nu al zuchten...... :oops:V70/2.4D/2003 schreef:Toch mooi, zo'n automaat. Dan beleef je nog eens wat en kom je nog eens ergens........... :?

hahahahahaAlexV70 schreef:Nee, een dualmassvliegwiel is een fijn ding. Ik hoor je nu al zuchten...... :oops:V70/2.4D/2003 schreef:Toch mooi, zo'n automaat. Dan beleef je nog eens wat en kom je nog eens ergens........... :?
Daarom maar een single mass vliegwiel erin, heb ik er ook geen omkijken meer naarAlexV70 schreef:Nee, een dualmassvliegwiel is een fijn ding. Ik hoor je nu al zuchten...... :oops:V70/2.4D/2003 schreef:Toch mooi, zo'n automaat. Dan beleef je nog eens wat en kom je nog eens ergens........... :?
Kan dit dan, heb mijne ook moeten laten vervangen , heb toen ook lang lopen zoeken voor een normaal vliegwiel......Marc Apeldoorn schreef:Daarom maar een single mass vliegwiel erin, heb ik er ook geen omkijken meer naarAlexV70 schreef:Nee, een dualmassvliegwiel is een fijn ding. Ik hoor je nu al zuchten...... :oops:V70/2.4D/2003 schreef:Toch mooi, zo'n automaat. Dan beleef je nog eens wat en kom je nog eens ergens........... :?
Nee, want je wil toch ergens de krachten mee opvangen, dat gebeurd dan volgens mij op de ouderwestse manier met veren in de plaat.JosW schreef:Kan dat zomaar, een single mass vliegwiel i.pv. dual mass?
Ik heb bij Marc met zijn V70R een single massa geplaatst. Hij heeft een fors vermogen en schuwt een beetje leuk optrekken niet en hier is een dual massa met originele koppeling niet blij mee. De truc is dan terug te gaan naar een single massa met Stage 2 S60R plaat met Stage 2 drukgroep voor een 850.AlexV70 schreef:Nee, want je wil toch ergens de krachten mee opvangen, dat gebeurd dan volgens mij op de ouderwestse manier met veren in de plaat.JosW schreef:Kan dat zomaar, een single mass vliegwiel i.pv. dual mass?
Maar misschien kan iemand met ervaring dit beter vertellen.
Volgens mij rond de 16%, immers, als je 1 meter zou stijgen heb je 45%...jpwg001 schreef: Dat is een leuk sommetje. Is dat niet gewoon 29% ? Van elke strekkende meter stijg je 29 cm.