Autoradio advies gevraagd

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
brian17
Starter

Ik zit met het volgende probleem. Er past te weinig muziek op de cd die mijn radio(hp) kan lezen. Graag tips.
ex-Mooseman
4th Gear member

Imiv + iPod?
brian17
Starter

wat? heb een kinetic uit 2004. Heeft geen usb of iets.
Dave07
2nd Gear member

Een IMIV is een toevoeging op de standaard radio als die geen extra aansluitingen heeft.Usb/ aux etc
Echter werkt deze niet op een 2004 model.

Daarom heb ik een fm modulator. Deze zend op een fm rage die je je weer op je radio oppikt.
De kleine goedkope dingen werken slecht en geven veel problemen. Deze geven het signaal door de lucht en je antenne pikt het weer op.
Ik zelf heb een kenwood kos a210. Deze zit meteen in /tussen je antenne en werkt bij mij erg goed. zend via de rds op je scherm alle info door en eventuele instelling zijn daar ook te zien/op te vragen.
hendrik jan de volvoman
2nd Gear member

@Dave07

Ik ga ook zo'n ding kopen. Ik heb High Performance Sound. Heb je enig idee waar ik de antenneaansluiting vind?
snorremans
5th Gear member

De radio antenne zit in de rechter zijruit achter, ik meen dat de antenne aansluiting aan de boven zijde van het raam zit.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
hendrik jan de volvoman
2nd Gear member

Oh...ik dacht dat dat de haaienvin op het dak was. Maar waar zit de radio dan? Die zit toch niet achter de middenconsole? Inbouw van dit apparaat lijkt mij namelijk niet echt handig om bij het rechter achterraam te doen...

Geeft iig wel antwoord op een eerdere vraag mbt dat ik een slechte radio-ontvangst heb.
snorremans
5th Gear member

hendrik jan de volvoman schreef: Oh...ik dacht dat dat de haaienvin op het dak was. Maar waar zit de radio dan? Die zit toch niet achter de middenconsole? Inbouw van dit apparaat lijkt mij namelijk niet echt handig om bij het rechter achterraam te doen...

Geeft iig wel antwoord op een eerdere vraag mbt dat ik een slechte radio-ontvangst heb.
Haaienvin op het dak is of een Dummy, of hij is voor Navigatie en Telefoon, afhangkelijk of je deze optie's in de auto hebt zitten.
Bij mij zit de radio in de middencosole ( centerstack ), en ik denk dat je bij het raam meer ruimte hebt om het apparaat in te bouwen, als bij je radio
Laatst gewijzigd door snorremans op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tethys 17 inch,
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop

Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
hendrik jan de volvoman
2nd Gear member

Daar heb je ongetwijfeld een punt...maar achterin resulteert wel in een behoorlijk lange (storingsgevoelige) signaalkabel...en je hebt daar weer een 12V aansluiting nodig...

maar goed...bedankt voor je informatie...het is mij helemaal helder...vanavond maar eens kijken...
snorremans
5th Gear member

hendrik jan de volvoman schreef: Daar heb je ongetwijfeld een punt...maar achterin resulteert wel in een behoorlijk lange (storingsgevoelige) signaalkabel...en je hebt daar weer een 12V aansluiting nodig...

maar goed...bedankt voor je informatie...het is mij helemaal helder...vanavond maar eens kijken...
Rechts achter het zijpaneel ligt een 12 v stekker voor een aansluiting in de kofferbak die je daar in het zijpaneel kunt monteren.
Tethys 17 inch,
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Trekhaak,