De Insignia was bijna 5 jaar oud, en was tijd om eens verder te gaan kijken. Ik heb ook gekeken naar de "nieuwe" Insignia, maar deze vond ik niet veel afwijken van het "oude" model. Dus eigenlijk viel deze direct al af.
Daarom op zoek gegaan naar een V60, aangezien ik vanaf het begin al onder de indruk was van deze auto. Mooie lijnen i.c.m. ruimte, al is dit wel minder dan in de Insignia.
Voor mij stond wel vast dat het een R-design uitvoering moest worden, omdat deze net iets sportiever is dan de gewone (standaard) uitvoeringen. Aangezien ik niet iemand ben die hard rijdt, is het uiteindelijk de T3 geworden. Voor mij is deze auto vlot genoeg, en is het benzineverbruik beter dan de Insgnia.
Uiteindelijk is het een witte versie geworden, persoonlijk vind ik dit heel mooi staan op een V60, zeker i.c.m. de donkere velgen. Enige minpunt vind ik de trekhaak, al biedt deze natuurlijk ook wel enige bescherming tegen mensen die iets minder rekening houden met de eigendommen van andere mensen. Ik twijfel dan ook of ik de trekhaak ga verwijderen, volgens mij is dit niet zo makkelijk als het lijkt.
De auto is voor mij verder compleet, hij is voorzien van Business Pack en alle andere benodigde gemakken. Enige dat ik nog wil laten doen, is het tinten van de ramen vanaf de b-stijl. Niet te donker, gewoon netjes. Dit zal hoogstwaarschijnlijk volgende week gebeuren.