Het valt wel op dat hij de vreemde temperatuur aangeeft als hij een tijdje stil staat,als ik hem na 5 minuten weer start klopt het meestal wel.
BVD,Erwin
Bij een oud model wel,bij 2006 niet.Ernst64 schreef: MarioC70:"Sensor in linker spiegel defect."
Volgens mij zit de sensor van de S40, achter de bumper, onder de linker koplamp.
Er is een modificatie voor met nieuwe draadjes..de dealer kan je daar meer over vertellen.HbTps schreef: Ik heb mijn sensor ook al eens vervangen voor dit probleem maar dat heeft het euvel niet verholpen. De stekker in de A-stijl is bij mij het probleem, hiervoor moet ik nog een keer het portier eruit halen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen... Dus voordat je de sensor vernieuwd zou je een keer de stekkerverbinding kunnen controleren/reinigen, scheelt weer 20 euro en een uurtje werk.
MarioC70 schreef:Er is een modificatie voor met nieuwe draadjes..de dealer kan je daar meer over vertellen.HbTps schreef: Ik heb mijn sensor ook al eens vervangen voor dit probleem maar dat heeft het euvel niet verholpen. De stekker in de A-stijl is bij mij het probleem, hiervoor moet ik nog een keer het portier eruit halen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen... Dus voordat je de sensor vernieuwd zou je een keer de stekkerverbinding kunnen controleren/reinigen, scheelt weer 20 euro en een uurtje werk.
Nee,nieuwe draadjes met vergulde stekkertjes solderen aan de bestaande kabelboom.HbTps schreef:MarioC70 schreef:Er is een modificatie voor met nieuwe draadjes..de dealer kan je daar meer over vertellen.HbTps schreef: Ik heb mijn sensor ook al eens vervangen voor dit probleem maar dat heeft het euvel niet verholpen. De stekker in de A-stijl is bij mij het probleem, hiervoor moet ik nog een keer het portier eruit halen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen... Dus voordat je de sensor vernieuwd zou je een keer de stekkerverbinding kunnen controleren/reinigen, scheelt weer 20 euro en een uurtje werk.
Thnx Mario, bedoel je dan die hele nieuwe kabelboom in de deur?