Ik heb het er ook sinds een weekje of twee in zitten, en heb behalve de dingen die al gerapporteerd zijn twee nieuwe menu's:
en deze intrigerende optie:
Waarbij het lijkt dat dit een online software-update voor Sensus is. Hij vind nu (nog) niets als je 'update' kiest, maar vol verwachting klopt ons hart...
Verder is de iPod ondesteuning een STUK sneller geworden (nu heeft hij na het starten van de auto binnen een halve minuut de volle 160GB iPod gescand, wat eerst gerust 4-5 minuten duurde) en ook het scrollen door de lijsten met artiesten gaat veel sneller. Hij heeft nog steeds wel moeite met onthouden waar hij gebleven was nadat de auto van contact af gaat (speelt wel door, maar je komt altijd op het hoogste niveau op de iPod weer terecht in plaats van bij het huidige album).
En het 3G modem van de auto lijkt veel sneller een netwerkverbinding te hebben, en minder vaak uit de lucht te gaan. Nu gebruik ik die bijna niet, maar het was vrij belabberd, nu iets beter.
Hij heeft wel nog steeds veel problemen met mijn T-Mobile simkaart (postpaid), vooral als ik de grens over ga.