Helaas Michel, deze Fav knop zat wel in de MY 2013 maar niet meer in de MY 2015. Op bladzijde 73 staat de mogelijkheid wel beschreven maar dit zit er niet in. Dit al via Volvo aangekaart. Er is nu een mogelijkheid om nogmaals op de NAV knop te drukken en dan kom je in een soort snelmenu. Hier kun je de stem wel aan/ uit zetten. Erg jammer dat de mogelijkheid er niet meer in zit. Deze had ik inderdaad ook zo ingesteld.MichelR schreef: Inderdaad over regensensor is nagedacht.. Zweeds merk dus logisch dat het uit staat met de strenge winters..
Begeleidings stem kun je ook een FAV. van maken.. Kwestie van op FAV drukken tijdens navigatie en stem staat aan of uit..
Lange afstand stem uit en dichterbij eindpunt stem aan..![]()
V40 D4 2014 Sensus Navigatie zegt Dee ipv De
- JosP
- 3rd Gear member
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Diamond Cut/Dark Grey matt.
- ssdroog
- 2nd Gear member
Over DEE is al meerdere keren op dit forum geklaagd, waaronder door mij. Ik heb alle updates (Sensus Connect en kaart updates) tot half juli inmiddels gehad maar het zit er nog steeds in helaas. Dus tenzij er daarna iets veranderd is moet ik jullie teleurstellen. En als iemand me kan bevestigen dat het eindelijk opgelost is rij ik vandaag nog naar de dealer want ik stoor me vreselijk aan die uitspraak!
Ja ik kan het uitzetten en dat doe ik ook regelmatig maar soms is het ook wel handig als iemand me verteld waar ik heen moet. Dan kan ik mijn ogen gewoon op de weg houden
Ja ik kan het uitzetten en dat doe ik ook regelmatig maar soms is het ook wel handig als iemand me verteld waar ik heen moet. Dan kan ik mijn ogen gewoon op de weg houden

Volvo V60 D2 MY2014.5 Powershift Summum, Black Sapphire Metallic, Pandora velgen, Business Pack Connect, Winter Line, Scandinavian Line, DAB+