Door drukte in ons gezin heb ik het nog niet eerder kunnen melden, maar mijn prachtige V70 heeft inmiddels een andere eigenaar. Ik ben minder gaan rijden en de wegenbelasting voor de D5 was niet meer te doen.
Nu denk ik erover een S60 op LPG G3 aan te schaffen en ik heb het volgende exemplaar op het oog:
Link naar de S60 2.4T
Omdat ik hier in het forum meerdere keren gelezen heb over het risico van gescheurde cylinders,
zou ik heel graag jullie advies (oftewel jullie zegen

De huidige eigenaar heeft een aantal facturen gemaild (zij bijlage's)
Hij zegt in de advertentie dat de motor is gereviseerd, maar ik maak er alleen een reparatie aan de kop uit op.
Heeft dat belangrijke toegevoegde waarde? Met mijn beperkte technische kennis denk ik dat het een koprevisie is geweest? Zou dat schelen mbt de levensduur van de motor als geheel?
Ik heb 3 facturen bijgesloten. Zouden jullie eens voor mij willen kijken of deze auto de moeite waard is?
Het is geen nieuwe auto, dat begrijp,ik heel goed, maar ik probeer het risico in te schatten voor zover dat kan.
(Denken jullie trouwens dat een aankoopkeuring bij een Volvodealer meerwaarde heeft mbt de staat van het motorblok?)
Ik wacht de reacties met spanning af! Mijn dank is alvast groot!!!