Stoelen
- zonoskar
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ja, voor een particulier is een alarm misschien wel een goed idee. Ik lease die auto, dus als hij gestolen wordt..... Komt ook bij dat de auto voor 90% achter beveiligde hekken staat (op het werk en thuis in de parkeergarage onder het appartementencomplex).
Volvo V40 VEA D4 MY2015 Business R-design Rebel blue Polestar.
- KoningRoel
- 2nd Gear member
Een collega hier heeft vandaag zn D4 R-Design opgehaald, met plus pakket. Wat ons beiden tegenviel, is dat er geen R-Design meer op de stoelen staat
(volledig leer) we hadden dit wel verwacht

V40 D4 MY2015 R-Design; 18'' Ixion II, Business Connect, R-Design Plus, Panorama Dak, Camera & Getinte Ramen
Alfa Romeo Mito 1.3 ECO 62kW Distinctive
VW Polo 6N 1.4
Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark
VW Polo 6N 1.4
-
- 1st Gear member
Ja klopt. Op de niet volledig leren stoelen staat het R-design logo er helaas ook niet meer op volgens mij:-( Ik vind het ook wel jammer; het staat net wat sportiever als er wel R-design op de stoelen staat:DKoningRoel schreef: Een collega hier heeft vandaag zn D4 R-Design opgehaald, met plus pakket. Wat ons beiden tegenviel, is dat er geen R-Design meer op de stoelen staat(volledig leer) we hadden dit wel verwacht
V40 D4 MY2015 R-Design Rebel Blue; 18'' Midir, Business Connect, Premium Audio, Verlaagd Sportchassis, DAB, Verwarmbare Voorruit, Regensensor, Getinte Ramen, 3 instellingen voor Stuurbekrachtiging.
- KoningRoel
- 2nd Gear member
Ja precies
V40 D4 MY2015 R-Design; 18'' Ixion II, Business Connect, R-Design Plus, Panorama Dak, Camera & Getinte Ramen
VW Polo 6N 1.4
VW Polo 6N 1.4
- cstruik
- 2nd Gear member
Was al een tijdje bekend. Besparing, doe je helaas vrij weinig aan.KoningRoel schreef: Een collega hier heeft vandaag zn D4 R-Design opgehaald, met plus pakket. Wat ons beiden tegenviel, is dat er geen R-Design meer op de stoelen staat(volledig leer) we hadden dit wel verwacht
Huidige auto: Volvo V40 D4 R-Design Ice White; BusinessPack Connect, R-Design Plus; IntelliSafe Pro; Luxury Line; 18" Ixion II; Privacy Glass; 12v aansluiting kofferbak; Zwarte spiegelkappen.
-
- 1st Gear member
Is smaak. Als die logo's er nog hadden opgestaan had ik fel getwijfeld of ik wel R-Design zou nemen. Was bij mij dus net een pluspuntKoningRoel schreef: Een collega hier heeft vandaag zn D4 R-Design opgehaald, met plus pakket. Wat ons beiden tegenviel, is dat er geen R-Design meer op de stoelen staat(volledig leer) we hadden dit wel verwacht

Hou van de algemene looks van R-Design style, maar dat extra "sportieve" hoeft voor mij echt niet.
Ik zit natuurlijk ook in Belgie met "maar" een D2 (hebben hier geen voordelige business D4), dus dan misstaat dat imo al helemaal (vind ik persoonlijk)
- lint
- Geartronic member
Er is een groot verschil tussen de avatar en de schreeuwerig overkomende R-Design stiksels in de stoelenVolvoDion schreef:En dat met jouw avatar...Thunder schreef: Ik was ook blij dat MY2015 dit niet meer op de stoelen heeft staan. [bcolor=#FFFF40]Mij persoonlijk net wat te schreeuwerig[/bcolor], maar ieder z'n meug
Grt.,
Sander.![]()

XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- Starter
Sorry ik kon het niet latenlint schreef:Er is een groot verschil tussen de avatar en de schreeuwerig overkomende R-Design stiksels in de stoelenVolvoDion schreef:En dat met jouw avatar...Thunder schreef: Ik was ook blij dat MY2015 dit niet meer op de stoelen heeft staan. [bcolor=#FFFF40]Mij persoonlijk net wat te schreeuwerig[/bcolor], maar ieder z'n meug
Grt.,
Sander.![]()
![]()

Maar stiksels mooi of niet: het is toch leuk als je iets kenmerkends in je interieur hebt bij R-Designs of Ocean Races. Je krijgt wel steeds minder 'speciaals' bij je R-design zo... jammer!
-
- 1st Gear member
auto is besteld, dit gaat em worden:
Ocean Race, Black Sapphire
- Dakspoiler
- Exterior styling kit
- Extra getint glas achterportieren/achterklep
- Neerklapbare rugleuning pass. stoel
- Noodreservewiel
- Ocean Race leder en hemelbekleding
- Business & Security pakket met personal car communicator
- 18" Ixion
- Afneembare trekhaak
Ik was de trekhaak vergeten, dat word heel lastig met een vouwwagen dus heb de premium audio geskipped en trekhaak genomen
Ocean Race, Black Sapphire
- Dakspoiler
- Exterior styling kit
- Extra getint glas achterportieren/achterklep
- Neerklapbare rugleuning pass. stoel
- Noodreservewiel
- Ocean Race leder en hemelbekleding
- Business & Security pakket met personal car communicator
- 18" Ixion
- Afneembare trekhaak
Ik was de trekhaak vergeten, dat word heel lastig met een vouwwagen dus heb de premium audio geskipped en trekhaak genomen
-
- 1st Gear member
Fab1Man, ik hoor meer mensen klagen over de HK. Ik heb zelf HK en ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee?
Over de Keyless start. Dit heb ik toen wel genomen, omdat ik geen grote bos sleutels tegen m'n dashboard wilde zien kletteren. En Keyless start vond ik gewoonweg veel te duur (icm een alarm). Een alarmupgrade is nonsens, wie kijkt er tegenwoordig nou nog naar een auto waarbij het alarm af gaat? I rest my case
@formatc, inderdaad een mooie bak. Ik had zelf de bodykit niet gedaan (zit er letterlijk opgeplakt), maar dat is natuurlijk persoonlijk
Wat is heel mooi vind aan OR, zijn de oranje stiksels. Dit steekt heel mooi af op het zwarte leder. Jammer dat dit niet optioneel was bij de R-design variant 
Over de Keyless start. Dit heb ik toen wel genomen, omdat ik geen grote bos sleutels tegen m'n dashboard wilde zien kletteren. En Keyless start vond ik gewoonweg veel te duur (icm een alarm). Een alarmupgrade is nonsens, wie kijkt er tegenwoordig nou nog naar een auto waarbij het alarm af gaat? I rest my case

@formatc, inderdaad een mooie bak. Ik had zelf de bodykit niet gedaan (zit er letterlijk opgeplakt), maar dat is natuurlijk persoonlijk

Laatst gewijzigd door Mark87 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Huidig: Volvo V40 T2 R-design plus line + business pack connect + keyless drive, DAB+, HK Audio, lederen stoelen
Vorige: Volvo C30 2.0 R-Design
Vorige: Volvo C30 2.0 R-Design
-
- 1st Gear member
Ik heb ook de hk set.. het enige wat ik vind is dat de audio, vooral via de radio, nog al klinkt als of ik in een hal sta.. of iig in een grotere ruimte dan de auto.. dus gemaakt.. en minder natuurlijk. Maar goed genoeg instellingen dus nog even pielen..
Ik heb mijn ocean overigens woensdag afgehaald en wat een ding.. zal nog een "even voorstellen" maken.. maar ik ben echt zo blij als een kind.. helaas heb ik niet veel naar keyless drive gekeken. Moet zelf meerdere adressen per dag af en had denk ik wel een uitkomst geweest. Waarschijnlijk niet later in te bouwen zo iets?
Anyhoe.. wat een wagen.. en wat een kleur ocean blue.. elke dag met een lach de weg op!! Hihaaa
Ik heb mijn ocean overigens woensdag afgehaald en wat een ding.. zal nog een "even voorstellen" maken.. maar ik ben echt zo blij als een kind.. helaas heb ik niet veel naar keyless drive gekeken. Moet zelf meerdere adressen per dag af en had denk ik wel een uitkomst geweest. Waarschijnlijk niet later in te bouwen zo iets?
Anyhoe.. wat een wagen.. en wat een kleur ocean blue.. elke dag met een lach de weg op!! Hihaaa
- codriver
- 3rd Gear member
/edit2: Heeft die ocean race nou echt geen LED dagrijverlichting? Het is een 115 euro optie. Toch wel Xenon hoop ik?
Xenon is standaard maar hoe zit het met de dagrijverlichting?
Xenon is standaard maar hoe zit het met de dagrijverlichting?
Volvo S60 2.4 AT Edition 1
- hesened
- 2nd Gear member
Mooi hoor.. Heel gaaf die twee zo naast elkaar..
Maar nou zie ik dat jij je dimlicht én de led streepjes tegelijk hebt branden.. Dat wil ik ook !! Alleen doet hij dat niet. Ik heb overigens niet het Xenonpakket maar gewone koplampen.
Weet iemand of, en hoe ik de DRV en het dimlicht tegelijk kan laten branden??
Maar nou zie ik dat jij je dimlicht én de led streepjes tegelijk hebt branden.. Dat wil ik ook !! Alleen doet hij dat niet. Ik heb overigens niet het Xenonpakket maar gewone koplampen.
Weet iemand of, en hoe ik de DRV en het dimlicht tegelijk kan laten branden??
Laatst gewijzigd door hesened op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Van 142 naar V40.. Eens een Volvo, altijd een Volvo..