Ik heb het forum natuurlijk doorgespit, en kom naast het vervangen van de Turbodruk regelklep ook problemen tegen met de vacuumleiding naar de motorsteunen. Als daar ergens een lek zit kun je ook dit soort verschijnselen krijgen. Nu dacht ik vanavond dat eens eenvoudig te controleren door het slangetje aan de vacuumklep (gemonteerd aan het luchtfilterhuis) los te nemen en in het slangetje te blazen. Als er vacuum opgebouwd moet kunnen worden, dat moet ik er niet door kunnen blazen, neem ik aan. Welnu... dat blazen lukt dus wel. Kan ik dan de conclusie trekken dat er echt een lek zit en dat ik dus wat verder moet gaan zoeken en wat slangen moet gaan vervangen (of een motorsteun...)? Of is het toch normaal dat je in de slang kunt blazen?
Zie ook de plaatjes. Met het klepje bedoel ik dus nummer 12 (5 in de afbeelding onderaan). Ik heb het slangetje dat naar het t-stuk gaat van het klepje gehaald en daar in geblazen.

