en het instructieboekje helpt me ook niet uit de brand
welke velg maat moet ik aanhouden 43 ? en 5x108
of zit ik er grandioos naast?
voor een stalenvelg (reservewiel)
De topicstarter heeft het over een 2004 140pk versie. Ik heb dan wel-is-waar een 2006 maar ook gewoon een ongeblazen 140pk en ik rijd in de winter met een stalen velgenset in de maat 15inch, ET43 5x108. Past prima cq probleemloos. Bandenmaat (Snowtrack 3) gebruik ik 195/65/15.kevinwalter schreef: Even goed oppassen, bij mij past inderdaad 15 inch niet.
klopt, maar het is een bifuel, die heeft grotere remschijven dus 15 past ws nietdieselpower schreef:De topicstarter heeft het over een 2004 140pk versie. Ik heb dan wel-is-waar een 2006 maar ook gewoon een ongeblazen 140pk en ik rijd in de winter met een stalen velgenset in de maat 15inch, ET43 5x108. Past prima cq probleemloos. Bandenmaat (Snowtrack 3) gebruik ik 195/65/15.kevinwalter schreef: Even goed oppassen, bij mij past inderdaad 15 inch niet.
Klopt, ligt aan dat het een turbo is. Die hebben grotere remmen. Minimaal 16 inch.kevinwalter schreef: Misschien dat het dan aan de 2.4T ligt, 200PK hier past hij er niet om heen. Remklauw voor is te groot.
Welke maat staat er bij jullie in de tankdop?
Klopt, ligt aan dat het een turbo is. Die hebben grotere remmen. Minimaal 16 inch.kevinwalter schreef: Misschien dat het dan aan de 2.4T ligt, 200PK hier past hij er niet om heen. Remklauw voor is te groot.
Welke maat staat er bij jullie in de tankdop?