Had in den haag een doe-het-zelf-brug gehuurd en dan is het prima te doen (met behulp van dit forum

Alleen bij het dichtdraaien van de carterpanplug, die echt debiel strak vast zat, draaide de plug/bout meteen al door. Na een inspectie van alle andere doe-het-zelvers zagen we een scheur in de carterpan waar eerder al door de vorige eigenaar gelast was. Conclusie: carterpan heeft z'n beste tijd gehad.
Nu heb ik bij de plaatselijke Haagse volvodealer een offerte opgevraagd ...€1100,-

Dus even zelf op internet gezocht, is nieuw te koop voor €120,- en €65,- 2e hands. Dus besloten dat ook gewoon lekker zelf te doen. Heb het eerder als is gedaan bij m'n oldtimer mini maar wil graag van te voren weten wat ik kan verwachten bij de v50.
Is het een kwestie van: olie eruit/opvangen, carterpan los halen middels 20 inbusbouten? Nieuwe vloeibarepakking op de nieuwe carterpan en weer plaatsen?
Of kom ik nog lastige verrassingen tegen? Uitlaat die in de weg zit? Gekke filters?
Heb op het forum al gezocht, maar geen info helaas, dus was van plan er uiteindelijk een how-to van te maken