Ik overweeg een "Belgische Polestar"

HUH, Belgische Polestar.....? Wat is dat?
Amai, das gewoon, zeker en vast alleen 'ne badge op den derriere zunne

Nee, zeker niet maar per jaar toch een flink stuk duurder en dat vinddiesel01 schreef: Een fijne T5 of 2.5T is ook niet verkeerd...
Toch kan ik mij die reactie wel voorstellen. Jij gaat kijken bij een XC70, en meld klaarblijkelijk (toch?) dat de interesse vooral vrijblijvend cq. oriënterend is en vraagt/wijst daarbij meteen naar/op eventuele klachten en problemen met een stijgend oliepeil en problemen met de GT die je op het forum gelezen hebt (en dus 'van horen zeggen'). Dat die dealer/verkoopmedewerker dan sceptisch is en pas een inruilprijs wil geven bij èchte interesse kan ik me wel voorstellen.bartv70 schreef: Gisteren even wezen neuzen bij de Volvo dealer, mooie XC70 (helaas 185pk GT), wil wel eens weten wat ik aan inruil krijg op een auto rond deze prijsklasse(19.000)
Kreeg geen antwoord hierop, men ging niet eens bij de auto kijken en pas als ik zeer serieus interesse had in een auto, dan kon men een inruilprijs bepalen.....voelde me niet heel serieus genomen. Problemen met de D5 (stijgend oliepijl en alle ellende) kwam zeeeeer sporadisch voor, de GT is een prima bak en het forum is vooral een vergaar punt voor mensen die klachten hebben en dus niet representatief.
Tja, ze zitten blijkbaar niet op een particulier te wachten...De lease rijder betaald wel en heeft lak aan onkosten, dat gevoel kreeg ik een beetje....Jammer, was ik niet gewend van deze dealer.