Geitje schreef:
Inderdaad ook wel veel positieve verhalen over de PSA diesels.
Mijn persoonlijke mening is dat Volvo's met PSA/Ford motoren geen (volledige) Volvo's zijn... Er zit gewoon verschil in kwaliteit en degelijkheid met de motoren van Volvo makelij.
Volgens mij moet je ervoor uitkijken dat je met zo'n topic niet onterecht moed inpraat met een gecensureerd topic. Mensen moeten een eerlijk beeld krijgen van een auto die ze willen kopen.
Als je het objectief bekijkt zijn er gewoon erg veel problemen met de PSA motoren.
Niet helemaal mee eens, klagende mensen verschijnen eerder op een forum dan mensen die tevreden zijn.
Dus om een objectief beeld te verkrijgen, is het goed om ook na te gaan hoeveel mensen er wel tevreden zijn.
Ik zie in ieder geval nog heel veel Volvo's met de PSA/Ford motoren rondrijden. Dat wil natuurlijk ook wat zeggen.
Kan best zijn dat de Volvomotoren iets beter zijn, maar voor een ieder is het een afweging waar ze voor kiezen.
Laten we eerlijk zijn, alle auto's van tegenwoordig bezitten onderdelen van andere auto's dat is ook de reden dat er nog innovatie plaats kan vinden, anders wordt het te duur, en dat gaat de consument dan voelen.