Net onderstaande tekst via de site van VolvoTech.EU "ingeschoten".
Natuurlijk al meerdere uren op dit forum rond gestruind en nodig topic doorgenomen, maar heb het nog onvoldoende scherp....vandaar toch een Topic aan durven wagen.
Wellicht zijn er binnen het forum al V40 rijders die over onderstaand al wat kunnen vertellen.
Het is mijn eerste Volvo en heb nog geen ervaring hoe die blonde Zweedse dames zo'n wagen in elkaar knutselen.
Bijvoorbaat dank voor een ieder zijn reactie

Dennis
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste toppers bij VolvoTech.EU,
Gezien de positieve geluiden die ik lees op het forum, pak ik de handschoen op en zeg......durf te vragen....
Ik krijg deze week een nw V40 D4 geleverd met Business C. met High preform sound.
Mijn doel is om de standaard speakers te vervangen door verbeterde aftermarket exemplaren, maar kan niks over afmetingen of beschikbare modellen vinden.
Daarnaast zou ik graag een subwoofer onder de stoel installeren, weten jullie mischien waar deze het best op "aan te haken" en of hiervoor speciale stekkercombinatie zijn die het aansluiten vereenvoudigen.
Kunnen jullie mij op weg helpen.
Dank voor een reactie en natuurlijk altijd bereid eea verder toe te lichten daar waar nodig.
Dennis
Groningen