Na enige inspectie, accu polen los etc, kwam ik erachter dat het de ABS pomp was die bleef draaien. Momenteel dus maar even deze zekering eruit gehaald om wel te kunnen rijden.
Over een week staat er een rit naar Oostenrijk gepland met deze auto voor een vakantie. De reparatie moet ik dus direct laten uitvoeren. Ik heb al een beetje zitten lezen op het forum en als ik het goed begrijp zit bij de V50 de ABS pomp en de ABS computer in 1. Bij andere modellen is dit volgens mij wel gescheiden. De complete set is bij een dealer erg prijzig, ik lees bedragen van zo'n 1600 euro!! Via wat onderdelen sites en Marktplaats kom ik ze veel goedkoper tegen, prijzen van zo'n rond de 100 euro.
Omdat ik er nogal haast mee heb is er iemand op het forum die op basis van mijn type Volvo, een Volvo V50 2.4i benzine uit 2004, kan vertellen welke model pomp ik moet hebben? Idee is om deze dan direct te bestellen en laten monteren bij de garage. (geen Volvo, wel een vakgarage) Andere optie is om morgen direct langs te rijden, de pomp te demonteren en het onderdeel te bestellen. Is dit auto nog rijdbaar als dit onderdeel gedemonteerd is?
Alvast bedankt voor enige hulp.