Verbruik gezakt (van max 900 km met een tank vol naar nu 1080 km met dezelfde tank)
Het verminderde verbruik was al van in het begin opgevallen, de verbruiksmeter gaf gemiddels 5.3 l / 100 km aan en dat was vroeger 6.1. Tank tot tank bevestigt dit enkel.
van 55 tot 130 in vierde ongeveer een seconde sneller
over het algemeen een motor die meer zin heeft

Waar ik vroeger bij even gas geven (voorbijsteken autostrade) meestal op 150 km/u uitkwam, durft hij nu doorschieten naar 170.
Pas op, ik ben geen hardrijder, mijn maximum ligt eigenlijk op max toegelaten + 7 km/u... Alleen, hij trekt zo vrolijk door dat je al snel in "rijbewijs kwijt" gebied belandt...
V-max is er ook afgehaald (was 230 km/u, belgische auto he) maar die wil ik niet testen. Banden kunnen 270 aan, dus ooit misschien wel eens in Duitsland, we zien wel. Hogere maximum snelheid is nooit mn doel geweest.
Werd geleverd met de isoftloader om de originele firmware terug te zetten. Dezelfde loader kan voorlopig nog niet overweg met de tuningsoftware. Dus je kan terug naar origineel , maar niet de tuning dr terug op, dat doet Rica dan voor je indien nodig. (als ik het goed begrepen heb, volledig gratis...)
Wat nog moet komen in de toekomst
1) Deactivatie EGR klep in software
2) Mogelijkheid om zelf de tuning soft terug te plaatsen.
Aan beiden wordt door Rica gewerkt.