Was van het weekend bij de leerlooier (voor mijn Crackeling interior

Tot welk type kan ik zoeken ? Voor of na de face lift ? Of is er iets anders mogelijk?
Alsmede de verlichting, heb nog wat advies ingewonnen.... Het kwam erop neer dat als ik een wis/was installatie heb op de Volvo (helaas dus niet)
dan zou ik na een RDW herkeuring Xenon koplampen kunnen voeren... dus dat doe ik maar even niet... (keuzes maken zo met kleintje op komst

Nog een vraag: Aan de binnenzijde bovenin tegen het dak zit een vierkant plaatje.. Daar zit een beugeltje achter denk ik (om het plaatje op zijn plek te houden) en dat beugeltje heb ik dus niet meer in de auto zitten (of is afgebroken)... Weet iemand zo wat ik dan moet hebben ( of bestellen... kon het 1,2,3, niet vinden iig... )
Verder hoor ik bij langzaam rijden voor- en achteruit en tevens scherp insturen een krakend/bonkend geluid (onlangs stuuruitslag begrenzers aangebracht dus dat kan het niet zijn..) En het is ook niet de homokineet want dat klinkt echt anders) las ook ergens iets over kopervet aanbrengen op de binnenzijde van het wiel (lees het ijzeren gedeelte wat tegen de begrenzer aankomt.)
Er zaten trouwens al 3 m8 ringen achter dus ik heb al een draaicirkel alla de evenaar

Ben naast verkwistend gasgeefverslaafde

Iemand wat tips en pointers ? Dan kan ik een beetje bezig blijven
ik hoor het wel ,
Gr en tia Ramon
/EDIT Heb na vreemde blikken op de parkeerplaats omtrent het gekraak :p , maar eens even onder de auto gelegen terwijl mijn vrouw deed sturen..zijn inderdaad de aanslag rubbers die het geluid maken... Morgen op de zaak maar even wat kopervet aanbrengen.. neem aan dat ik dat op de ijzeren aanslag moet smeren en niet op het rubber ? of juist op allebei ?
Gr Ramon