Zitten jullie allemaal op autoblog

Bij de v60pih raakt de accu nooit leeg, mits je 'm maar op awd of power zet. Het extra motortje zorgt er dan voor dat de accu niet leegt raakt en alle paardjes dus beschikbaar blijvenprwi schreef: "..dan de XC90, die ook nog eens 407 pk heeft."
Dat is het vermogen van de benzine- en elektromotor bijelkaar opgeteld ? Dat vermogen kun je dus 1 of 2 keer aanspreken en dan is je accu leeg. Er is veel "theoretisch" aan deze subsidie-auto's.
Ja en dat "extra motortje" de high voltage generator wordt gewoon aangedreven door de T6 (of D5 in geval van V60) de stelling van prwi klopt. Sterker nog op het moment dat je daadwerkelijk wat hebt aan het hoge vermogen, op hoge snelheid, doet de erad niet meer mee. Het optellen van vermogens is echt grote onzin. Het extra koppel van de erad dat geeft de voornaamste performance boostJan Hagel schreef:Bij de v60pih raakt de accu nooit leeg, mits je 'm maar op awd of power zet. Het extra motortje zorgt er dan voor dat de accu niet leegt raakt en alle paardjes dus beschikbaar blijvenprwi schreef: "..dan de XC90, die ook nog eens 407 pk heeft."
Dat is het vermogen van de benzine- en elektromotor bijelkaar opgeteld ? Dat vermogen kun je dus 1 of 2 keer aanspreken en dan is je accu leeg. Er is veel "theoretisch" aan deze subsidie-auto's.
Neem aan dat het systeem van de xc90 hetzelfde werkt.