Liep al tijden met het idee rond om wat met de audio te gaan doen, maar wist niet wat.
Doel was eigenlijk om de HU-803 te vervangen voor een aftermarket dubbel din met navigatie van Pioneer.
Had de kabels al gevonden op ebay om deze aan te sluiten op de PA200.
Maar na lang zoeken en googelen ben ik uiteindleijk toch maar voor de imiv gegaan.
En ik moet zeggen dat bevalt prima.
Gisteren besteld, vandaag geleverd en vanavond even erin geknutseld.
Ik heb de versie met bluetoot, dus die bluetooth dongle ligt nu aan kabel naast de CFE in het dashboard kastje.
Zodoende kan ik ook nog ipv de dongle eventueel een ander i-device aansluiten.
Als het goed is kan ik ook nog de muziek en artiestnamen ed in de display krijgen, maar dat is me nog niet gelukt.
De advanced modus is op de een of andere manier niet in te schakelen. Zelf vermoed ik dat dat komt omdat ik via bluetooth stream en niet de kabel gebruik.
Ik zal dit in de toekomst nog eens uitzoeken als ik een verloopkabel heb van apple van 30 pins naar lightning (€45!!

De iphone is nu m'n interface ipv de radio.
Het geluid is i.i.g. zeer helder en strak. En het pairen gaat ook razend snel!
Wat ook leuk is dat wanneer ik muziek afspeel via de iphone en daarop ook de navigatie start, de navigatie aanwijzingen mooi door de muziek heenkomen.
De muziek dempt dan keurig, de stem komt erin, en de muziek gaat weer harder!
Klinkt en voelt allemaal erg 2015 in de auto uit 2000!

Ik kan iedereen die twijfelt ook de imiv aanraden, het geluid is echt heel erg strak en zonder ruis en installatie is niet moeilijk.
Met deze nieuwerwetse upgrade is de audio weer helemaal terug in de tegenwoordigitijd!
gr. Edwin.