Klopt dat er nog een paar zijn die het wel aanbieden. Helaas niet bij dit product, maar hier zijn weer pluspunten die anderen niet hebben. Had het graag wel aangeboden.
Ja vrij keuze hersteller en dan heb je € 140,- eigen risico. Schadegarant heeft voordelen (sommige Volvo-dealers zijn ook aangesloten). In geval van ruitschade
zou ik ook altijd voor Volvo-dealer kiezen en niet voor € 70,- voordeel.
Verzekeren via volvopluginpolis.nl ?
- thavipah
- 3rd Gear member
Verzekering via Volvo Plug in polis gesloten. 5 jaar nieuwwaarde en de bijtellingsbeschermer genomen. De rekenmodule van de Volvo site lag eruit dus daar niets kunnen berekenen.
Het kan allemaal voor een paar tientjes goedkoper als ik het ergens anders doe maar dan heb ik een hoop gedoe met een klasse 5 alarm (ivm de nieuwwaarde), geen 5 jaar nieuwwaarde en ook niet het bijtellingsverhaal.
Ik moet alleen nog even vragen hoe ze met mijn 21 schadevrije jaren omgaan. Die wil ik wel graag onder de polis hangen en verder op laten lopen.
Het kan allemaal voor een paar tientjes goedkoper als ik het ergens anders doe maar dan heb ik een hoop gedoe met een klasse 5 alarm (ivm de nieuwwaarde), geen 5 jaar nieuwwaarde en ook niet het bijtellingsverhaal.
Ik moet alleen nog even vragen hoe ze met mijn 21 schadevrije jaren omgaan. Die wil ik wel graag onder de polis hangen en verder op laten lopen.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
je kan de schadevrije jaren verder op laten lopen maar het heeft weinig zin zo uit mijn hoofd is alles boven de 16 jaar schadevrij leuk maar levert in geen enkel geval wat oop ook niet bij de berekening wanneer je een keer schade hebt
- jandegroot
- Forumsponsor
Jaren lopen inderdaad wel op maar trede 21 is de hoogste en die bereik je bij 16 schadevrij jaren.
Hierbij de link naar de polisvoorwaarden:
http://www.volvopluginpolis.nl/data/upl ... lug-in.pdf
Hierbij de link naar de polisvoorwaarden:
http://www.volvopluginpolis.nl/data/upl ... lug-in.pdf