Sensus connect - Waarschuwings signaal voor flitsers

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
jwielders
Starter

Hallo Allemaal,

Helemaal nieuw hier. Lijkt de enige echte bron op internet voor mijn nieuwe V40 Business Sport. 1 dag oud...

Het volgende probleem kan ik maar niet oplossen: Bi het naderen van een standaard geladen flitser krijg ik wel het iccontje in beeld, maar ik krijg geen accoustisch signaal. Volgens de handleiding zou dat wel moeten. Nog iemand met dit probleem of beter nog iemand met een oplossing?

De zelf geladen POI's met flitsers geven overigens ook geen accoustische waarscuwing.

Is er overigens een manier om de eigen POI's met een eigen Icoontjes (of het bestaande flitser icoontje) te gebruiken. De standaard iccontjes die beschikbaar zijn zien er naar mijn mening niet uit en geven niet duidelijk aan dat het een flitser is. Veel zoeken heeft me tot nu toe niets opgeleverd.

Dank!

jwielders
imrulqays
2nd Gear member

Welkom, en veel plezier met de nieuwe V40!
XC60 D4 FWD GT8 Summum MY 2016
XC60 D4 Inscription MY 2021
henkchroom
3rd Gear member
Contacteer:

Het volgende probleem kan ik maar niet oplossen: Bi het naderen van een standaard geladen flitser krijg ik wel het iccontje in beeld, maar ik krijg geen accoustisch signaal. Volgens de handleiding zou dat wel moeten. Nog iemand met dit probleem of beter nog iemand met een oplossing?
Je krijgt alleen een signaal als je de gesproken begeleiding hebt aan staan. Je krijgt dan zelfs een signaal als je geen route in gegeven hebt.
jwielders
Starter

Dank!
19Remco80
1st Gear member

Welkom op dir forum. Ik ben sinds 2 weken de trotse bestuurder van de business sport.

Prima keuze geweest!
V40 business sport D2
Renault megane Bose
Seat leon 1.9TDI
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”