Hallo Allemaal,
Helemaal nieuw hier. Lijkt de enige echte bron op internet voor mijn nieuwe V40 Business Sport. 1 dag oud...
Het volgende probleem kan ik maar niet oplossen: Bi het naderen van een standaard geladen flitser krijg ik wel het iccontje in beeld, maar ik krijg geen accoustisch signaal. Volgens de handleiding zou dat wel moeten. Nog iemand met dit probleem of beter nog iemand met een oplossing?
De zelf geladen POI's met flitsers geven overigens ook geen accoustische waarscuwing.
Is er overigens een manier om de eigen POI's met een eigen Icoontjes (of het bestaande flitser icoontje) te gebruiken. De standaard iccontjes die beschikbaar zijn zien er naar mijn mening niet uit en geven niet duidelijk aan dat het een flitser is. Veel zoeken heeft me tot nu toe niets opgeleverd.
Dank!
jwielders
Sensus connect - Waarschuwings signaal voor flitsers
- henkchroom
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Je krijgt alleen een signaal als je de gesproken begeleiding hebt aan staan. Je krijgt dan zelfs een signaal als je geen route in gegeven hebt.Het volgende probleem kan ik maar niet oplossen: Bi het naderen van een standaard geladen flitser krijg ik wel het iccontje in beeld, maar ik krijg geen accoustisch signaal. Volgens de handleiding zou dat wel moeten. Nog iemand met dit probleem of beter nog iemand met een oplossing?