Beste mensen,
Vanochtend deed ik mij spullen achter in de kofferbak van mn model 2002 S60(11-01)...en deed hem dicht...1 min. later zag ik een melding in m`n scherm dat hij nog open zou staan..dus ik proberen dicht te doen....
Dat lukt dus niet meer...normaal clickt hij ergens in.
Tevens doet de achterruit verwarming het heel erg slecht sinds 2 dagen..misschien werkt hij wel helemaal niet.
Natuurlijk heb ik eerst de zekeringen achter gecontrolleerd..die zijn nog goed.
Heeft iemand misschien een tip...of ervaring met dit probleem?????
Heel erg bedankt!!
MVG Tommy
Kofferbak deksel gaat niet dicht +achterruit verwarming slec
- tommytommy
- 4th Gear member
Oplossing:
Schild los halen aan de binnekant van de klep, 3 bouten los..
module eruit...stekker los...beetje uitelkaar halen..zovet het gaat....ZORG DAT JE DE VEER NIET LOS MAAKT...GAAT MOEILIJK WEER VAST...wellicht een paar klappen op z`n kop...en weer terug zetten.
Ik denk dat er gewoon iets vast zit als hij het niet meer doet.
NATUURLIJK EERST FF CHECKEN OF HIJ WEL MET DE SLEUTEL OPEN GAAT ZODAT JE WEET OF NIET GEWOON JE MOTORTJE STUK IS.
MVG Tommy
Schild los halen aan de binnekant van de klep, 3 bouten los..
module eruit...stekker los...beetje uitelkaar halen..zovet het gaat....ZORG DAT JE DE VEER NIET LOS MAAKT...GAAT MOEILIJK WEER VAST...wellicht een paar klappen op z`n kop...en weer terug zetten.
Ik denk dat er gewoon iets vast zit als hij het niet meer doet.
NATUURLIJK EERST FF CHECKEN OF HIJ WEL MET DE SLEUTEL OPEN GAAT ZODAT JE WEET OF NIET GEWOON JE MOTORTJE STUK IS.
MVG Tommy
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Heb je foto's gemaakt Tommy?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- tommytommy
- 4th Gear member
Hey Ben,
Nee heb geen foto`s gemaakt......na het werk in het donker probeer je het zo snel mogelijk te maken.
Ik had de module weer erin gezet om vervolgens de klep met een touw vast te maken....toen ik de klep dicht deed werkte hij weer..
MVG Tommy
Nee heb geen foto`s gemaakt......na het werk in het donker probeer je het zo snel mogelijk te maken.
Ik had de module weer erin gezet om vervolgens de klep met een touw vast te maken....toen ik de klep dicht deed werkte hij weer..

MVG Tommy
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik verplaats dit topic naar Handleidingen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70