Ik heb een probleempje met mijn xc70 het probleem is dat mijn dim telkens minder gaat doen en nu helemaal niks meer.
Het begon met de welbekende airbag storing en daarna de knipperlichten die het wel deden, maar het relais geklik /aanduiding op dim vielen weg en af en toe weer aan.
Nu doet hij helemaal niks meer, gewoon blackscreen tellers niet, geen brandstof, geen temperatuur enz.
Ik had het idee op een gegeven moment dat hij begon te stinken naar brand dus heb hem nu maar voor de veiligheid losgekoppeld.
Nu heb ik meerdere opties .
- Laten maken als dat nog mogelijk is denk het haast niet meer?
- Van de sloop heb er al aantal aangeboden gekregen maar daar was ook kans dat de taal anders is, is dat dan om te zetten en werken dan al mijn opties nog ?Standkachel

-nieuwe/ruildeel wat wel de duurste is en ik liever niet doe

Wie kan mij wat meer info /tips geven of misschien wel een goed adres waar ik tellers kan halen ?
Ps ik heb er wel een andere teller in geprobeerd alleen dat nummer was anders en dat werkte dus niet dat was van een xc uit 2001 en dat nummer begon met een
9 en die van mij met een 8.
Die ik er nu in heb zitten orginele denk ik = 8637993/8602471 dit staat op de sticker .
Ik heb denk ik net het nieuwere model xc70 ander stuur enz die van mij is van 2003

die ik gepast heb en die niet werkte was de :9499668