Mijne is volledig verweerd en er moet even wat nieuws op

Dat is inderdaad wel een idee. Ik ben alleen bang dat ik mijn vrouw er teveel dode-mussen-blij mee maakjpwg001 schreef: Een klein tipje, vervang het blinde plaatje door twee knopjes voor de stoelverwarming. Dat ziet er mooier uit. Heb ik ook gedaan.
Volgens mij wel. Het is wel het formaat van na 2003 volgens mij, dus waar de type aanduiding en de motor aanduiding niet meer boven elkaar stonden. En ze zijn van metaal in plaats van kunststof. Geen idee of ze nu langer mee gaan, maar ja, voor een kwart van de normale prijs...MartijnAbel schreef: Komt dat t5 logo een beetje overeen met het origineel?
Mijne is volledig verweerd en er moet even wat nieuws op![]()
Goed om te horenarnoud schreef:Dat is inderdaad wel een idee. Ik ben alleen bang dat ik mijn vrouw er teveel dode-mussen-blij mee maakjpwg001 schreef: Een klein tipje, vervang het blinde plaatje door twee knopjes voor de stoelverwarming. Dat ziet er mooier uit. Heb ik ook gedaan.
Volgens mij wel. Het is wel het formaat van na 2003 volgens mij, dus waar de type aanduiding en de motor aanduiding niet meer boven elkaar stonden. En ze zijn van metaal in plaats van kunststof. Geen idee of ze nu langer mee gaan, maar ja, voor een kwart van de normale prijs...MartijnAbel schreef: Komt dat t5 logo een beetje overeen met het origineel?
Mijne is volledig verweerd en er moet even wat nieuws op![]()
![]()
Interessant dingetje... prijzige optie, ondanks de leuke dingen die erin zitten, dat dan weer wel.arnoud schreef: Goed gespot, dat wordt verzorgd door de CFE (zoek maar eens op het forum...)
...
Maar de tijd dan op 30:00 wordt een probleem denk ik.arnoud schreef: Eigenlijk wilde ik ook de snelheid op 20km/h hebben, maar dat ging net mis. Bij 3 ton weer een kans...