Ik zou ook voor een mooie 5 cilinder gaan, erg genieten met deze auto.
Ben ik trouwens de enige die zich een beetje "de laatste der Mohikanen" voelt met een 5 cilinder?
Er zijn na mijn auto bijna geen 5 cilinders meer verkrijgbaar en de blokjes worden kleiner en kleiner...
2.0 of 2.4i
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27.02.2016 - 00:06
Nou bedankt allemaal voor jullie reacties.
Het gaat dus toch wel een 5 pitter worden want het verbruik neem ik voor lief want zoveel kilometers per maak ik nou ook weer niet.
Ik ga wel nog even door sparen voor een jongere zoiets van 2007/2008.
Wilde eerst een van 2005 maar dan heb ik een even oude auto als wat ik nu heb,ook al ga ik er qua auto veel meer op vooruit.
Suggesties van "betrouwbare" garages zijn welkom.
Ik laat tegen die tijd wel iets van me horen.
Grtz Danny
Het gaat dus toch wel een 5 pitter worden want het verbruik neem ik voor lief want zoveel kilometers per maak ik nou ook weer niet.
Ik ga wel nog even door sparen voor een jongere zoiets van 2007/2008.
Wilde eerst een van 2005 maar dan heb ik een even oude auto als wat ik nu heb,ook al ga ik er qua auto veel meer op vooruit.
Suggesties van "betrouwbare" garages zijn welkom.
Ik laat tegen die tijd wel iets van me horen.
Grtz Danny
Laatst gewijzigd door dannyS op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- hvt
- 5th Gear member
- Berichten: 1361
- Lid geworden op: 06.01.2008 - 14:44
- Locatie: Westerkwartier (gr)
Verstandige keus om voor een 5 cilinder te gaan.
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
- Fons099
- 3rd Gear member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 19.10.2012 - 16:42
- Locatie: Venray
De mijne komt hier vandaan :
http://www.vakgarageloosdrecht.nl/occasions
Altijd wel iets op voorraad staan.
http://www.vakgarageloosdrecht.nl/occasions
Altijd wel iets op voorraad staan.
1993 Volvo 940 2.3 GLE, Bruin leer van binnen, ruim 360.000 op de klok, hobby auto
2005 V50 2.4 automaat. Mooi licht leer maar helaas zonder stoelverwarming...
1983 340 dl met jarretelaandrijving
1981 245 station (was op Curacao)
2003 V40 1.8 prestige volleder (in het mooie terra grey metallic)
2000 V70 2.4 aut.5 volleder
2005 V50 2.4 automaat. Mooi licht leer maar helaas zonder stoelverwarming...
1983 340 dl met jarretelaandrijving
1981 245 station (was op Curacao)
2003 V40 1.8 prestige volleder (in het mooie terra grey metallic)
2000 V70 2.4 aut.5 volleder
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: 27.12.2008 - 19:41
Ja inderdaad, en dat maakt de keuze ook wat meer afhankelijk van kilometrage.
Overigens heb ik pas de 120.000 beurt en d-riem wissel bij een Volvo specialist laten uitvoeren wat toch een goeie 300 euro scheelde.
Evengoed was ik een fors bedrag kwijt maar ik wist waar ik aan begon. Hij kan nu weer een aardige tijd vooruit met mijn 8000 tot 10.000km per jaar.
Overigens heb ik pas de 120.000 beurt en d-riem wissel bij een Volvo specialist laten uitvoeren wat toch een goeie 300 euro scheelde.
Evengoed was ik een fors bedrag kwijt maar ik wist waar ik aan begon. Hij kan nu weer een aardige tijd vooruit met mijn 8000 tot 10.000km per jaar.
Laatst gewijzigd door sequence op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V40 T2 Nordic+