Boreas schreef:
Je denkt dus wel dat het effectief is. Die handel heb ik uiteraard wel bij me en kan de Volvo Service dan wel de Wegenwacht er weer opzetten zo nodig. Zelf kijk ik eerlijk gezegd nooit naar die prachtige D5; het geluid is voor mij voldoende..... Uiteraard laat ik regelmatig bij de dealer het peil van de vloeistoffen controleren.
Het open wordt heel erg lastig volgens mij, mede omdat je geen 'hefboomeffect' meer hebt. En van buitenaf is het haast onmogelijk de kabel te pakken. Dus effectief is het absoluut. Best wel definitief ook volgens mij
Boreas schreef:Mijn opmerking over die muur en de motorkapontgrendeling onderschrijf je kennelijk wel.
Volgens mij heb ik daar geen woord over gerept. Of geldt 'zwijgen is instemmen'? Strak tegen de muur zorgt er wel voor dat 'men' gehinderd wordt in het boodschappen doen. Met mijn opmerking "als je dat hard genoeg doet, hebben ze geen interesse meer in de koplampen" bedoel ik dat je probeert de muur ín te rijden. Das slecht voor de lak en voor de vorm van de koplampen