Ik tref hier recent nog 2 negatieve verhalen, een XC90 (met 2 postings totaal) en een C30 (met 3 postings totaal) heb beiden per pb benadert of ik mogelijk kan helpen maar beide zijn hier niet meer geweest, wat is de zin van support zoeken als je het niet wenst?
Natuurlijk mag je op een forum je problemen kenbaar maken, maar als iemand je daarmee zou willen helpen en je bent daar niet voor in (of je leest je pb's niet eens) is het imho toch niet meer dan wat stemmingmakerij geweest
Arrogantie Volvo Beesd
-
- 5th Gear member
+1dbosker schreef: klagen moet een doel hebben, maar geen doel op zich zijn.
mooie uitspraak.
Was één V90
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen.
Wanneer je niet het contact krijgt dat je wilt en daarbij ook niet geholpen wilt worden om dat contact wel tot stand te brengen kom je kennelijk alleen om te klagen.
Volvo-forum.nl is een community van en voor Volvoliefhebbers en geen klaaglijn.
- Anne900 wil niet geholpen worden door dit forum en blijft liever anoniem, ook voor Volvocars.
Case closed
PS
wil Anne900 alsnog hulp, dan kan hij zich per PB of mail info@volvo-forum.nl bij mij melden
Wanneer je niet het contact krijgt dat je wilt en daarbij ook niet geholpen wilt worden om dat contact wel tot stand te brengen kom je kennelijk alleen om te klagen.
Volvo-forum.nl is een community van en voor Volvoliefhebbers en geen klaaglijn.
- Anne900 wil niet geholpen worden door dit forum en blijft liever anoniem, ook voor Volvocars.
Case closed
PS
wil Anne900 alsnog hulp, dan kan hij zich per PB of mail info@volvo-forum.nl bij mij melden
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70