Ik heb dan weliswaar een wat kleinere auto (een V60) maar qua leeggewicht volgens mij niet veel verschil met een V70. Ik herken mij dus ook helemaal niet in de negatieve opmerkingen over de D4. Ik vind het een fantastische motor die in altijd zin heeft. Trekt goed en heerlijk met een flinke caravan erachter.Hans oet Twent schreef:Ik begrijp er helemaal niets van..... met 1700kg erachter gaat hij echt goed. Bergop perfect, genoeg NM om eea naar boven te sleuren. Motor is echt niet sterk onder bemeten. Alles klopt aan deze auto. Gewicht auto/caravan is goed. Niet perfect maar goed. Ik heb meer dan genoeg vermogen en NM over hoor.D5R-Design schreef: Dat verklaard ook waarom ik met de winterset die een ET waarde heeft van 45 ipv 55 dat het helemaal een sloom hok is inbreuk op de luchtweerstand..
Tjaa toch maar eens een bezoekje in wateringen doen denk ik..
Want die polar slappehap tuning gaat met 19 inch geen verschil brengen..
Misschien ook een oplossing voor die EGR shit..
Uit deze resultaten blijkt wel dat het een sterk onder bemeten motortje is...
Han hoe rijdt dat ding dan met jouw sleurhut er achter?
Dat houd dan ook niet over..
Maar goed het is maar waar je je grenzen legt. Ik ben absoluut meer dan tevreden met de V70.
Maarre... rij er nog maar eens mee.
Vorige week op weg naar Nürnberg een aantal keren vrije makkelijk de 230 en meer kunnen aantikken. Je zult mij niet horen klagen

Inmiddels 66k op de teller en absoluut probleemloos.