Na dit contact was ik blij dat ik daar geen klant ben. Ik heb drie keer telefonisch contact gezocht. De eerste keer zou ik doorverbonden worden, wat niet lukte want ik kreeg geen contact. De tweede keer werd niet opgenomen en de derde keer werd de telefoon in de werkplaats wel opgenomen, maar direct weer neergelegd.
Geen succes dus en ik heb die strijd maar opgegeven.
Een betrouwbaar adres gevonden die het systeem wel in wilde bouwen. De spullen eind mei besteld bij VolvoTech, na nogmaals de bevestiging gehad te hebben dat het systeem zonder meer in mijn auto gebouwd kon worden. Het was een plug en play systeem.
Op 9 juni is het systeem ingebouwd, maar helaas werd Plug en Play.......Plug en Pray!.Na telefonisch contact tussen de inbouwer en VolvoTech bleek er iets niet helemaal juist te zijn in het systeem van VolvoTech. Daarom op vrijdag 10 juni op verzoek van VolvoTech met mijn auto langs gereden.
Daar bleek dat het apparaatje wat de Can-bus niet op de juiste wijze communiceerde met mijn auto. Er moest opnieuw geprogrammeerd worden voor mijn auto. Daar zou een week voor uitgetrokken worden en een week om proef te draaien en dan zou het systeem weer opgestuurd worden naar mijn inbouwer.
Mijn achteruitrij camera is ingebouwd, maar het werkt helaas niet. Morgen zijn de 14 dagen voorbij. Ik ben stik nieuwsgierig of het gaat lukken en of het systeem gaat werken.
Dat heb ik weer.......Een Plug en Pray systeem