De verkoper heeft toegezegd deze punten (en een aantal kleinere punten) aan te pakken. We hebben samen een lijstje gemaakt. Ze hebben het plaatsen van de koppeling uitbesteed aan een vast adres, daarmee gaat hij weer contact opnemen om te kijken of zij het kunnen oplossen. De versnellingsbak schakelt verder prima, het blijven hangen van het pedaal is incidenteel maar kwam bij de proefrit van de Volvo monteur aan het licht. Trouwens, een prettig adres dat Volvo Nieuwenhuijse in Meppel, gastvrij en service gericht. Hopelijk kan dit verholpen worden zonder dat de bak er weer af moet, want anders zou het geld moeten gaan kosten en dat ben ik niet van plan voor mijn rekening te nemen. Als er nieuwe onderdelen geplaatst zijn, moet dat gewoon goed gebeuren.
Ik hoor volgende week de voortgang.
Moet gezegd worden: het rijdt wel heerlijk zo'n 5 cilinder, een diepe brom op de achtergrond, turbofluitje bij optrekken en voordat ik het doorhad reed ik 180+ in een relatief stil interieur. Die nieuwe Audi TT wist niet wat hem overkwam toen ik bij hem wegreed.
Levensduur V50 T5 blok
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
- MartijnAbel
- 4th Gear member
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
- Locatie: Surhuisterveen
Je zal er wss wel snel aan gewend zijn :p
Heb de T5 nu iets meer dan een jaar en ben nu al aan het tuneen geslagen
Heb de T5 nu iets meer dan een jaar en ben nu al aan het tuneen geslagen

Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 03.03.2015 - 19:35
Een heerlijke auto om te rijden.
Rijd zelf ook een v50 t5 gt. Al wel wat kosten gehad aan de auto maar dat neem ik maar voor lief. De uitdraai van de garage is in mijn ogen heel belangrijk. Hier staan alle voorkomende storingen in.
De rubbers van de voorwiel ophanging zijn een aandachts puntje. Bij bij staat er nu 139000 op de tellen en ze zijn laatst vervangen.
Verder heerlijke auto om te rijden. Veel succes met de aankoop.
Rijd zelf ook een v50 t5 gt. Al wel wat kosten gehad aan de auto maar dat neem ik maar voor lief. De uitdraai van de garage is in mijn ogen heel belangrijk. Hier staan alle voorkomende storingen in.
De rubbers van de voorwiel ophanging zijn een aandachts puntje. Bij bij staat er nu 139000 op de tellen en ze zijn laatst vervangen.
Verder heerlijke auto om te rijden. Veel succes met de aankoop.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
Kink in de kabel: Koppeling ontluchten heeft niet geholpen.
Verkoper wil nu de koppelingcilinder bij het pedaal vervangen.
Hij schat de kosten op 500,- euro en wil deze delen.
Lijkt mij vrij fors. Heeft iemand dit al eens (laten) vervangen en wat de prijs was?
En weet iemand wat deze cilinder kost en hoeveel arbeid
er aan vast zit?
Verkoper wil nu de koppelingcilinder bij het pedaal vervangen.
Hij schat de kosten op 500,- euro en wil deze delen.
Lijkt mij vrij fors. Heeft iemand dit al eens (laten) vervangen en wat de prijs was?
En weet iemand wat deze cilinder kost en hoeveel arbeid
er aan vast zit?
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 09.09.2015 - 23:38
Begrijp ik goed dat je de auto nog niet hebt aangeschaft, en de verkoper je 250 euro armer wil maken zodat de auto die je nog niet gekocht hebt voldoet aan, mijn inziens, normale eisen? Op een auto van 5000 euro zonder bovag garantie en 1 maand op draaiende delen? Ik vind het een vrij forse uitgave voor iets wat gewoon goed moet zijn bij aankoop..
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 13.08.2011 - 16:45
punten om na te kijken zijn motorsteunen, oliehuis (heeft Volvo een nieuwere, betere versie van gemaakt) & het bakje van de koelvloeistof.
Heb zelf een B5254T3 in een C30, maar is hetzelfde in de V50 en S40 normaal.
Verder is de M66 versnellingsbak enorm betrouwbaar. Op het C30 forum ben ik de enige die zo een v-bak al stuk heeft gekregen, maar dit was te danken aan de onbekwame Belgische garage die deze hersteld had (en de vorige eigenaar die er niet zoveel om gaf).
Als je hem altijd warm gaat rijden, en om de 10k-15k een oliewissel doet, dan gaat de motor je leven lang mee.
Heb zelf een B5254T3 in een C30, maar is hetzelfde in de V50 en S40 normaal.
Verder is de M66 versnellingsbak enorm betrouwbaar. Op het C30 forum ben ik de enige die zo een v-bak al stuk heeft gekregen, maar dit was te danken aan de onbekwame Belgische garage die deze hersteld had (en de vorige eigenaar die er niet zoveel om gaf).
Als je hem altijd warm gaat rijden, en om de 10k-15k een oliewissel doet, dan gaat de motor je leven lang mee.
Laatst gewijzigd door Xanthine op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 Volvo V40 D2 [ Daily ]
2007 Volvo C30 T5 [ #Racecar ]
2016 Honda Grom [ Poging tot motor ]
2007 Volvo C30 T5 [ #Racecar ]
2016 Honda Grom [ Poging tot motor ]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
Bedankt voor de tips Xantine.
Motorsteunen waren in orde bleek uit de aankoopkeuring. Vernieuwde oliefilterhuis weet ik niet, maar ik verwacht het wel omdat de overige modificaties ook waren uitgevoerd (elektronica van onder de auto naar achter verplaatst). Het oliefilterhuis was lekvrij en is zit niet dicht. Ik heb het getest: er is geen fluitend geluid hoorbaar en de latex handschoen over de olievuldop werd naar binnen gezogen dus geen drukopbouw en gaf daarmee aan dat de carterventilatie goed is.
Motorsteunen waren in orde bleek uit de aankoopkeuring. Vernieuwde oliefilterhuis weet ik niet, maar ik verwacht het wel omdat de overige modificaties ook waren uitgevoerd (elektronica van onder de auto naar achter verplaatst). Het oliefilterhuis was lekvrij en is zit niet dicht. Ik heb het getest: er is geen fluitend geluid hoorbaar en de latex handschoen over de olievuldop werd naar binnen gezogen dus geen drukopbouw en gaf daarmee aan dat de carterventilatie goed is.
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
En vergeet het broodje aap verhaal van de handschoen en elastiekje, wie dat verzonnen heeft verdient ook de schoonheidsprijs niet echt,, 

-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
Kan zijn, maar het bewijst in elk geval dat er een gezonde onderdruk aanwezig is,
zodat je niet bang hoeft te zijn dat je pakkingen er door de overdruk van een verstopte
carterventilatie uitgeblazen worden.
Moeten bij deze blokken de kleppen gesteld worden?
zodat je niet bang hoeft te zijn dat je pakkingen er door de overdruk van een verstopte
carterventilatie uitgeblazen worden.
Moeten bij deze blokken de kleppen gesteld worden?
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
- Silver_R
- 6th Gear member
- Berichten: 3804
- Lid geworden op: 06.08.2010 - 19:23
Als je een auto wilt gaan kopen en die is niet in orde (koppeling) dan gaat normaal gesproken een verkoper zorgen dat de auto gemaakt wordt. Of er wordt onderhandeld over de prijs in jouw voordeel.
Auto met gebrek meenemen tegen een lagere prijs. Dat deze verkoper jou voorstelt om de kosten (om een auto verkoopbaar te maken) te delen, vind ik ronduit bezopen.
Daarom zei ik al eerder, lekker laten staan en verder zoeken naar een T5 die wel in orde is.
Succes
Auto met gebrek meenemen tegen een lagere prijs. Dat deze verkoper jou voorstelt om de kosten (om een auto verkoopbaar te maken) te delen, vind ik ronduit bezopen.
Daarom zei ik al eerder, lekker laten staan en verder zoeken naar een T5 die wel in orde is.
Succes
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
De kogel is door de kerk. Ik heb de T5 gekocht, waarschijnlijk een v.d. oudste T5 (2004 en met de hoogste km-stand? 338 dkm).
We zijn er goed uitkomen. De aankoopkeuring bij de Volvo dealer bracht een aantal verbeterpunten aan het licht (o.a. koelvin ventilator sloeg niet automatisch aan, olieretourleiding turbo heeft lichte lekkage door lekkende O-ring, en dan die koppeling.). Verder was de monteur goed te spreken over de technische staat en roemde de reputatie van dit type blok. Ook heb ik Volvo Broekhuis gebeld om de complete onderhoudshistorie bevestigd te krijgen en heb ik de vorige eigenaar weten te achterhalen en telefonisch gesproken. Er is door de jaren inderdaad heen nooit bezuinigd op (dealer)onderhoud en dat gaf voor mij de doorslag.
E.H.C. gaat de belangrijkste punten van de aankoopkeuring verhelpen (dus: nieuwe o-ring retourleiding plaatsen, nieuwe koppelingscilinder (het lag niet aan het ontluchten), koelvin herstellen en daarbij bovenop: banden balanceren vanwege lichte trilling bij 120 km/u, en nieuwe distributie incl. spanrollen en waterpomp, en twee nieuwe multiriemen; eentje voor airco en een voor de dynamo, olie verversing, en nog wat cosmetische zaken zoals nieuw afdek kapje verstraler en bagagenet e.d.). Hiermee is de T5 weer helemaal bij de tijd. Dat is mij die 250,- euro wel waard. Eind v.d. week kan ik de auto ophalen. We hopen er veel veilige km. mee te mogen maken.
We zijn er goed uitkomen. De aankoopkeuring bij de Volvo dealer bracht een aantal verbeterpunten aan het licht (o.a. koelvin ventilator sloeg niet automatisch aan, olieretourleiding turbo heeft lichte lekkage door lekkende O-ring, en dan die koppeling.). Verder was de monteur goed te spreken over de technische staat en roemde de reputatie van dit type blok. Ook heb ik Volvo Broekhuis gebeld om de complete onderhoudshistorie bevestigd te krijgen en heb ik de vorige eigenaar weten te achterhalen en telefonisch gesproken. Er is door de jaren inderdaad heen nooit bezuinigd op (dealer)onderhoud en dat gaf voor mij de doorslag.
E.H.C. gaat de belangrijkste punten van de aankoopkeuring verhelpen (dus: nieuwe o-ring retourleiding plaatsen, nieuwe koppelingscilinder (het lag niet aan het ontluchten), koelvin herstellen en daarbij bovenop: banden balanceren vanwege lichte trilling bij 120 km/u, en nieuwe distributie incl. spanrollen en waterpomp, en twee nieuwe multiriemen; eentje voor airco en een voor de dynamo, olie verversing, en nog wat cosmetische zaken zoals nieuw afdek kapje verstraler en bagagenet e.d.). Hiermee is de T5 weer helemaal bij de tijd. Dat is mij die 250,- euro wel waard. Eind v.d. week kan ik de auto ophalen. We hopen er veel veilige km. mee te mogen maken.
Laatst gewijzigd door Kogelman op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
- MartijnAbel
- 4th Gear member
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 23.02.2015 - 18:30
- Locatie: Surhuisterveen
En waar basseer je dat op?Ramon&Ramon schreef: En vergeet het broodje aap verhaal van de handschoen en elastiekje, wie dat verzonnen heeft verdient ook de schoonheidsprijs niet echt,,![]()
Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
- Bas1982
- 3rd Gear member
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 21.07.2012 - 16:43
- Locatie: Duiven
Van welke maand is de T5? Ik ben nog geen oudere T5 tegen gekomen dan die van mij, maar die is ook van 20 januari 2004
Kilometerstand is wel meer dan een ton hoger dan de mijne.

'04 S40 T5
- 3"; downpipe - 2.5"; catback exhaust - custom made FMIC - 18"; Midir -Bilstein schroefset - Fasttech custom tuning
- 3"; downpipe - 2.5"; catback exhaust - custom made FMIC - 18"; Midir -Bilstein schroefset - Fasttech custom tuning
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
Hallo Bas, mijn T5 is 02-04-2004 voor het eerst toegelaten. Dus jouw T5 is inderdaad ouder. Met nu ruim 338.500 km op de teller vermoed ik dat dit de T5 is met de meeste km op de teller. De 5-cilinder trekt en roffelt als was hij nieuw, turbo fluitje erbij dan heb ik geen High Performance radio meer nodig.
Laatst gewijzigd door Kogelman op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
Met wie heb je zaken gedaan? Chris of Erik?Kogelman schreef: De kogel is door de kerk. Ik heb de T5 gekocht, waarschijnlijk een v.d. oudste T5 (2004 en met de hoogste km-stand? 338 dkm).
We zijn er goed uitkomen. De aankoopkeuring bij de Volvo dealer bracht een aantal verbeterpunten aan het licht (o.a. koelvin ventilator sloeg niet automatisch aan, olieretourleiding turbo heeft lichte lekkage door lekkende O-ring, en dan die koppeling.). Verder was de monteur goed te spreken over de technische staat en roemde de reputatie van dit type blok. Ook heb ik Volvo Broekhuis gebeld om de complete onderhoudshistorie bevestigd te krijgen en heb ik de vorige eigenaar weten te achterhalen en telefonisch gesproken. Er is door de jaren inderdaad heen nooit bezuinigd op (dealer)onderhoud en dat gaf voor mij de doorslag.
E.H.C. gaat de belangrijkste punten van de aankoopkeuring verhelpen (dus: nieuwe o-ring retourleiding plaatsen, nieuwe koppelingscilinder (het lag niet aan het ontluchten), koelvin herstellen en daarbij bovenop: banden balanceren vanwege lichte trilling bij 120 km/u, en nieuwe distributie incl. spanrollen en waterpomp, en twee nieuwe multiriemen; eentje voor airco en een voor de dynamo, olie verversing, en nog wat cosmetische zaken zoals nieuw afdek kapje verstraler en bagagenet e.d.). Hiermee is de T5 weer helemaal bij de tijd. Dat is mij die 250,- euro wel waard. Eind v.d. week kan ik de auto ophalen. We hopen er veel veilige km. mee te mogen maken.
Ik heb mijn V50 er weg, geluk gehad dat de auto goed was, ze zijn puur handelaren die voor redelijk scherpe prijzen met name luxere Volvo's wegzetten.
Ik ken meerdere verhalen van mensen die proefreden bij ECH en dat er serieuze zaken aan de auto mankeerden. (brein van automaat aan vervanging toe, T5 met lichte tik)
Wie gaat de reparatie doen, achter in de showroom doen ze zelf nog wel eens wat klusjes, grotere dingen laten ze even verderop doen bij een universele garage, zo ook de APK.
Lever je oude auto (als je die hebt) in met een lege tank, ik had een kapot gelopen blok en kreeg vanwege een terugslagklep geen slang fatsoenlijk de tank in dus heb een halve tank benzine bij inleveren aan ze gegeven, maar de V50 zat nog voor nog geen 50 km aan benzine in.
Meest storende vond ik nog wel dat ze niet zelf overschrijven en vrijwaren. Je moet met een formuliertje wat ze uitprinten langs postkantoor om de boel over te schrijven etc. Waarom, zodat jij de kosten betaald en zij niet. Zoals gezegd, het zijn gewoon dozenschuivers met niet al te dikke marge, service moet je niet teveel van verwachten.
Laatst gewijzigd door sebastiaan84 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
Ik zeg niet dat ze slecht zijn btw, deel alleen de ervaringen die ik heb. Zijn geen slechte mensen, maar ook zij kunnen een probleembak proberen door te schuiven en zullen niet erg coulant zijn bij problemen etc.
Gewoon een handelaar zonder poespas, leuke prijzen maar ook niet zeuren achteraf.
Gewoon een handelaar zonder poespas, leuke prijzen maar ook niet zeuren achteraf.
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91