http://www.anwb.nl/auto/tests/autotests ... O/S90/2487
+1Carfreak schreef: Ach ja, de ANWB. Die neem ik nooit zo serieus met dit soort tests. Ook in dit geval lijkt de schrijver in kwestie tot de doelgroep "hoge zit" te behoren. Het moet allemaal niet opvallen en vooral erg doorsnee zijn. Waarschijnlijk beoordeeld deze meneer een Nissan Quashqai met een zeer lovend stukje tekst.
Bekerhouders? Je gaat toch niet soppen met drankjes in zo'n fantastisch mooi interieur? Rijdt u maar lekker verder in uw Quashqai of Yeti en laat de S90 en V90 bereden worden door mensen met stijl en gevoel voor klasse.
Ik vraag het me af of het overhellen (indirecte gevoel) door de luchtvering komt, omdat in de wagen die ik reed deze alleen achter zat. Voor mij persoonlijk vond ik het echt te veel. Zowel oude als huidige model S60 zijn veel "director" in bocht. Heb met S90 geen snelweg gereden.mpc007 schreef: Klinkt goed, hoe verhoudt het rijgedrag zich dan tot een V/S60? Vergelijkbaar?
Ab S hierboven zegt de kar toch behoorlijk duikt in de bochten, en daar was ik al bang voor. Hoewel dat dan wel weer met luchtvering is..