Oceanracer schreef:
En om nog even op die kinderachtige reacties in te gaan: Verlichting wordt automatisch ingeschakeld, ruitenwissers gaan vanzelf aan/uit, stoel en spiegels worden afgesteld na het openen van de auto, de parkeerrem wordt vanzelf geactiveerd door de voetrem, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan is het automatisch inschakelen van CC dus helemaal geen rare luxe en bij andere automerken ook gewoon gemeengoed.
Uit ervaring weet ik dat sommige van de door jou opgesomde dingen bij andere merken echt niet gied werken.
Wat denk je van ruitenwissers die dmv keuzehendel op automatisch staan en tijdens het krabben van een bevroren voorruit ineens aan gaan, doe mij dan maar de handmatige activatie van de regensesor zoals ik die op zowel op de V50 als op de veel nieuwere V40 heb zitten.
Mijn reactie was derhalve niet van het belerende type, ik gaf aan dat het in mijn ogen een stukje routine kan zijn zoals je bijvoorbeeld altijd je dimlicht zelf inschakelde.
Daar sommige mensen sarcasme niet herkennen zal ik volgende keer het beter in beeld brengen dmv bijvoorbeeld deze smiley